کد خبر 83281
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵

مدیر موسسه هنرهای تصویری سوره از توزیع فیلم سینمایی "سیزده 59" ساخته سامان سالور، در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، حمید امیریان فرد با اعلام این خبر گفت: هم اکنون کار تولید و بسته بندی این فیلم توسط موسسه هنرهای تصویری سوره، به پایان رسیده و برای پخش کننده ارسال شده است و فیلم تا هفته آینده در کل کشور توزیع خواهد شد.

"سیزده 59" فیلمی با موضوع دفاع مقدس و مسائل پس از جنگ است که با نگاه و سوژه ای متفاوت در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و با نظرات متفاوتی مواجه شد. در این فیلم یک مجروح جنگی پس از بیست سال از کما بیرون می آید و مواجهه با دنیای امروز در مقایسه با شرایط روزهای جنگ، برای او غیرقابل پذیرش است.

این تنها فیلم سامان سالور است که پس از فیلم های "ساکنان سرزمین سکوت"، "چند کیلو خرما برای مراسم تدفین" و "ترانه تنهایی تهران"، شانس اکران عمومی  پیدا کرد. از این میان فیلم "چند کیلو خرما..." هم چندی پیش روانه شبکه نمایش خانگی شد.

پرویز پرستویی، جمشید مشایخی، فرهاد اصلانی، شاهرخ فروتنیان، علیرضا اوسیوند، صابر ابر، مهران احمدی، دریا آشوری، ابوالفضل شاه‌کرم، افسانه چهره‌آزاد، سعید ابراهیمی‌فر، سیروس هستی، حسین سلیمانی و... از بازیگران "سیزده 59" هستند. نویسنده و کارگردان "سیزده 59" سامان سالور و تهیه کننده آن جواد نوروز بیگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس