کد خبر 832737
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
اعتراض معلمان آمریکایی

هزاران معلم آمریکایی در اعتراض به عدم افزایش حقوق و در مقابل هزینه‌های رو به رشد خدمات درمانی تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق، هزاران معلم آمریکایی در اعتراض به نابرابری حقوق اجتماعی در شهر «چارلزتن» مرکز ایالت «ویرجینیای غربی» راهپیمایی کردند و خواستار افزایش حقوق شدند و اعتراض خود را به هزینه های رو به افزایش مراقبت های بهداشتی به تصویر کشیدند.

اتحادیه های معلمان این ایالت نیز که نگران بودند خشم معلمان از کنترل خارج شود، اعتصاب کاری دو روزه اعلام کردند.

این تظاهرات تازه ترین نمونه اعلام خشم طبقه کارگر در اعتراض به نابرابری های اجتماعی در سراسر آمریکا و عرصه بین المللی بوده است.

دانش آموزان دبیرستانی در ایالت «اوکلند» درخواست خود برای افزایش حقوق معلمانشان را که به مدت یک دهه افزایشی نداشته است، با ترک کلاس های درسی نشان دادند.

معلمان ویرجینیای غربی از جمله کم درآمدترین معلمان در آمریکا محسوب می شوند

دانش آموزان دبیرستانی در شهر «فینیکس» ایالت «آریزونا» نیز هفته گذشته را با تمارض و غیب از کلاس ها گذراندند تا از این طریق به تهدید صورت گرفته در زمینه کاهش حقوق های پرداختی معلمان اعتراض کنند.

از طرف دیگر، بیش از 2 هزار و 300 معلم و کارکنان در «پیتزبورگ» ایالت «پنسیلوانیا» نیز اخیرا برای برگزاری تظاهرات و اعتصاب کاری را در دستور کار خود قرار داده اند.

بر اساس این خبر، از اوایل فوریه تاکنون معلمان سراسر ویرجینیای غربی در اعتراض به افزایش توهین آمیز 1 درصدی حقوق سالانه اعتراض و اعتصاب کرده اند و این در حالیست که نه این طرح پیشنهادی جمهوریخواهان و نه طرح جایگزین دموکرات های این ایالت برای افزایش 3 درصدی حقوق معلمان، هزینه های رو به رشد خدمات درمانی را پوشش نمی دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    1 0
    مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس