کد خبر 832358
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
شهید جواد منتشلو

او که دروه آموزش های ویژه تخریب و خنثی سازی مین را دیده بود به مدت چهار سال در دفاع از آحاد مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخت وسرانجام در بیست و هشتم بهمن 91 به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید جواد منتشلو در اولین روز زمستان 1 دی 69 در شهر زیبای دلیران واقع در قروه کردستان متولد شد. جواد دوران دبستان ، راهنمایی و متوسطه را در زادگاهش به کسب علم پرداخت و همزمان از اخلاق حسنه و تدین خانواده بهره جست و خود را مزین به صفای درون و کردار نیک گردانید.

به مناسبت سالروز شهادت شهید منتشلو, پدرش در گفت‌وگویی با زبان عامیانه او را توصیف می کرد” اخلاق و کردارش بیست بود و کسی از او ناراضی نبود.چون من کارگر بودم و بخاطر اینکه کمک حال من و خانواده بشود بعد از گرفتن دیپلم سال 88 در نیروی انتظامی استخدام شد پس از استخدام در مرزبانی شروع به خدمت کرد و در شهرهای ازگله ، ثلاث باباجانی و قصرشیرین خدمت کرد.»

شهید جواد منتشلو

او که دروه آموزش های ویژه تخریب و خنثی سازی مین را دیده بود به مدت چهار سال در دفاع از آحاد مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخت وسرانجام در بیست و هشتم بهمن 91 در درگیری با اشرار و منافقین در منطقه مرزی قصرشیرین با اصابت گلوله به گردن و پهلو به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

از پدر شهید پرسیدم که چرا زمانی که استخدام می شد مانع او نشدید که این اتفاق برای او نیفتد؟ که در پاسخ گفتند: اگر پسر من نمیرفت پس چه کسی از مردم دفاع می کرد و در سوال دوم از او پرسیده شد رسیدگی مسئولین بعد از شهادت پسرتان به چه صورت بوده؟ که وی با پاسخی که داد ما را از پرسش این سوال شرمنده کرد ، او در پاسخ گفت:” ما شهید ندادیم که کسی از ما پذیرایی کند، ما شهید دادیم در راه خدا».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    19 0
    خدا همه ی شهدا را رحمت کند
  • ح ش IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    14 0
    راهش را ادامه خواهیم داد
  • روح الله IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    18 0
    روحشون شاد.
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    2 0
    درود بر این شهید عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس