نماینده مجلس

عضو هیات رئیس ه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: وزیر علوم عنوان کرد که مشکل اکثر دانشجویان بورسیه حل شده و آنها هم که پذیرفته نشده‌اند ادله وزارت علوم را برای رد آنها پذیرفته‌اند.

به گزارش مشرق، عباس گودرزی نمایندم مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با وزیر علوم،‌تحقیقات و فناوری گفت: این جلسه با هدف هم‌اندیشی در خصوص دانشگاه‌ها برگزار شد و نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف در حوزه دانشگاه‌ها مطرح کردند.

وی افزود: نمایندگان در این جلسه به یکسری عزل و نصب‌ها در وزارت علوم انتقاد داشتند و نسبت به برخی رویه‌های موجود در این وزارتخانه گله‌مند بودند و پیشنهاد کردند که از نقطه نظرات نمایندگان در وزارتخانه بیشتر استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: غلامی در این نشست بر این نکته تاکید داشت که معتقد به تعامل بین مجلس و دولت است و بر حفظ مصالح نظام و توجه به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان بر این نکته تاکید داشتند که نیروهای مومن در دانشگاه‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

وی در پایان افزود: در ارتباط با بورسیه‌ها نیز وزیر گزارشی را ارائه کرد و عنوان کرد که تقریبا مشکل اکثریت دانشجویان بورسیه حل شده و در موارد معدودی هم که وجود داشت خود این افراد دلایل وزارتخانه را پذیرفتند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس