کد خبر 832298
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش مشرق، به تازگی اولین محموله سیتروئن C3 وارد شرکت سایپا سیتروئن شده است. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این خودرو منتشر نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    3 1
    این ماشین فول آپشن 2017 الاند تو انکلیس در تو مدل عرضه میشه با قیمت 10000 یورو و17000 یورو باموتور 1600cc
    • حسین PL ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
      11 0
      مایه تاسفه ماشینی حتی در شرق اروپا با استقبال نزدیک به صفر مواجه میشه راهی بازار ایران میشه و با لابی فرانسوی ها به مردم ایران قالب میشه قطعا مافیای خودرو با دخالت مستقیم فرانسه در ایران جریان داره و ایران شده نجات دهنده صنایع فرانسه , کشوری که بعد از انگلیس بیشترین میزان دشمنی با ایران را داره.
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
      17 0
      آمریکا عربستان رو میدوشه فرانسه هم ایران رو میدوشه خودروسازی و نفت و هواپیمامون رو قرق کردند وابسته کردن صنایع کشور به یه کشور (اونم از نوع معاندش) تدبیره؟
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    42 9
    خیلی خیلی زشته
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
      5 1
      زشته؟ مال من به قیمت بدن 3 برابر نکنن تو پاچمون مال من
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
      7 2
      ماشینهای فرانسوی یکی از یکی زشت ترن
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
      3 0
      فرانسویا خودشونم زشتن
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    43 4
    چرا چهار چشمیه ؟! دو تا چشم ژاپنی اون بالا داره ، دو تا چشم درشت هم این پایین ! جهش ژنتیکی داره . خیلی بی ریخته
    • داود IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
      42 8
      اگرخوش فرم و شکیل و دوست داشتنی بود که به ایران و مخصوصاً شرکت سایپا نمیدادن . سایپا استاد ساخت و مونتاژ ماشینهای خوش فرم!!!!!!! تو ایرانه مگر تیبا رو فراموش کردید؟
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    16 3
    نظر دوستان صحیحه
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    13 2
    به در من و خیلی از مردم دیگه نمیخوره که سقف خریدشان بین سی تا شصته
  • میکاییل IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    28 5
    خیلی خیلی زشته
  • میکاییل IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    19 4
    خیلی زشته
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    2 7
    خیلی زیباست اتفاقا
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    2 3
    دوستان بهتره این ماشین رو از نزدیک و زاویه ای بهتر ببینید از لحاظ زیبایی شاهکاره مخصوصا مدلهایی که سقف با رنگ متفاوت داره قرمز و مشکی تو اروپا فوق العاده طرفدار داره بهتره اول سرچ کنین شکلش رو تو سایتهای مختلف ببینید بعد نظر بدین
  • م م AE ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    3 2
    زشته
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    8 0
    اگه از پراید ارزون تر باشه من میخرم
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    5 2
    قیافه ش زشت نیست تهوع آوره
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    1 1
    خوب اینها وارد شه چون خودرو سازی ما جز مونتاژ پراید و سمند و پژو اونم واسه 30 سال پیش چیزی بلد نیستن
  • رضا IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    2 2
    سلام دوستان اتفاقا ماشين خوبيه .يه بحث ظاهره يكي هم ازلحاظ فني كه در هردوصور اگه قيمت مناسبي داشته باشه خوبه . درضمن اين دوستاني كه ميگن زشته جزء اولين كساني خواهند بود كه اين ماشين رو ميخرن. البته شايدم بقول ضرب المثل : روباه دستش به انگور نميرسه ميگه ترشه باشه (البته در مثل مناقشه نيست )
  • خوشگل مو شرابی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    3 5
    بسیار ماشین زیباییه. کاش قیمتش پایین تز از 80 باشه. میخرم
  • ناشناس IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام ببین زشت تر این باشد هم تو بازار ایران مشتریها براش صف می گیرن بازارسیاه میشود برای خریدش و..........
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 1
    نسل جدید C3 که برای تولید در ایران آماده می‌شود، یکی از جدیدترین محصولات سیتروئن است. فرم بدنه‌ی این خودرو، کاملا مدرن و خلاقانه به نظر می‌رسد؛ ضمن اینکه با هدف عرضه‌ی یک محصول با کاربری چندگانه، طراحی شده است. این موضوع، C3 را از نظر سایز بدنه و ادوات به‌کاررفته در نمای بیرونی، متفاوت از دیگر محصولات مشابه بازار جهانی و کاملا چشم‌گیر نشان می‌دهد. بدون اغراق، شبیه به خودروهای مفهومی از برندهای معتبر؛ C3 بسیار آینده‌نگر و فضایی به نظر می‌رسد.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    از نمای روبه‌رو، جلوپنجره‌ی مدرن سیتروئن ضمن هماهنگی کامل با لوگوی شرکت سازنده در C3 دیده می‌شود؛ اما برای این محصول، بسیار باریک و ظریف است. دو ردیف نازک کروم، در گوشه‌های جلوپنجره به چراغ‌ها می‌رسند و پیرامون آن‌ها، هم‌پوشانی چشم‌نوازی ارائه می‌کنند. روشنایی‌های اصلی با زنون‌های سه‌گانه و مشهور سیتروئن، نظیر نمونه‌های به‌کاررفته در محصولات DS، ضخامت بسیار کمی دارد؛ ولی کمی پایین‌تر و روی سپر با کاسه‌ چراغ‌های بزرگ، تقویت می‌شوند و نقش نور بالا خواهند داشت
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    خودروی C3، با هدف هماهنگی با سقف نسبتا بلند خود، سپر عریض و حجیمی دارد که با حفره‌های متعدد تزئین شده است. استفاده از این المان که چیزی شبیه به چهارگوش و بیضی است، علاوه بر جایگاه مخصوص چراغ و مه‌شکن، در مجاری هدایت هوای داخل سپر هم دیده می‌شود. با توجه به لزوم صرفه‌جویی اقتصادی و حفظ هزینه‌های تولید خودرویی در کلاس C3، بخش زیادی از سپر، دارای پلاستیک سیاه‌رنگ خواهد بود که البته با چند منحنی و رنگ‌بندی متفاوت در جایگاه مه‌شکن، زیباسازی شده است. خطوط حجم‌دهنده، نقش زیادی در C3 ندارند و صرفا روی کاپوت و در امتداد ستون A، به‌صورت کم‌عمق دیده می‌شوند. از نکات مثبت در طراحی این خودرو، کشیدگی کاپوت تا لبه‌ی جلوپنجره و باریک بودن خطوط در محل اتصال قطعات بدنه است که علاوه بر افزایش جذابیت ظاهری، تبعات مثبت آیرودینامیک خواهد داشت.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    از نمای جانبی، تفاوت رنگ سقف و آینه با بدنه‌ اصلی، تقریبا در تمامی مدل‌های C3 وجود دارد. پلاستیک سیاه‌رنگ در فریم پنجره‌ها، زیر آینه و سرتاسر زیر خودرو از سپر جلو تا عقب، دیده می‌شود. بخش قابل توجهی از پایین درها نیز با ضربه‌گیرهای سیاه‌رنگ و طرح چهارگوش تزئین شده است که در حفره‌ی اول، سفید یا قرمز خواهد بود. با هدف بزرگ‌تر نشان دادن C3، حالتی گرد و پف‌دار در بدنه وجود دارد که همراه فرم منحنی درها، تقویت می‌شود. خط حجم‌دهنده‌ی واضحی در این قسمت دیده نمی‌شود و صرفا، پیرامون چرخ وجود دارد. از مهم‌ترین ابتکارات خلاقانه‌ی طراحان سیتروئن در C3، نمای جذاب رینگ‌های ۱۷ اینچ آلومینیوم (در نسخه‌ی فول‌آپشن) است. در چرخ‌ها نیز شاهد نمای چهارگوش و هماهنگ با دیگر اجزا هستیم. حتی درپوش باک بنزین دارای چنین نمایی است. در مجموع، نمای جانبی C3 کمی شلوغ به نظر می‌رسد و بدون باربند، اسپویلر عریض و آنتن کوسه‌ای، همراه با انبوه ادوات پلاستیکی سیاه‌رنگ، ارزان‌قیمت به نظر می‌رسد
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    در مجموع، می‌توان به طراحی C3، خصوصا از نمای روبه‌رو و جانبی، امتیاز بسیار خوبی داد. هرچند از پشت خودرو، با توجه به برند سازنده و قیمت نسبتا بالا در کلاس هاچبک، رضایت کامل فراهم نمی‌شود. ابعاد C3 شامل طول ۳۹۹۶ میلی‌متر، عرض ۱۷۴۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱۴۷۰ میلی‌متر با رینگ ۱۷ اینچ است؛ درحالی‌که فاصله محورهای ۲۵۴۰ میلی‌متر دارد. وزن خالص C3 استاندارد، تنها ۹۷۰ کیلوگرم است و با آپشن‌های کامل، ۱۰۸۰ کیلوگرم خواهد بود.
  • موسوی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 0
    دیگه هیچی از خودمون نداریم حتی مردممون هم شبیه بیگانه هاشدن. باید بر روی اقتصاد مقاومتی متمرکز شویم
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    0 0
    دوباره تجربه بد زانتیا تکرار میشود حداقل اینو یکاری کنن بیشتر از 120 سرعت نرود
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    0 0
    دست از این فرانسه استسمارگر و مولد بنجل بردارید مسوولین محترم.مدل پایین ترین ماشینای ژاپن وکره جنوبی صدشرف دارن به ماشینای مثلا جدید فرانسه.معلوم نیست چه جریان وداستانیه که با تمام وجود وتوجیه اینقدر معامله با فرانسه برای بعضیا حیاطیه و فکر ونظر مردم رو نمیبینن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس