کد خبر 832022
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
مجلس

نمایندگان استان‌های بوشهر و گیلان بر سر سهم بیشتری از بودجه ۹۷ درگیری لفظی کردند.

به گزارش مشرق، عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه 28 بهمن) در میانه بررسی لایحه بودجه 97 نسبت به بودجه تخصیص یافته به استان بوشهر اعتراض کرد و از لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت خواست که به این مسئله و همینطور تخصیص بودجه به استانها ورود کند.

براساس این گزارش لاریجانی ضمن وارد دانستن تذکر نماینده بوشهر خواستار پایان دادن به این مسئله شد و خطاب به نوبخت گفت مواردی در بودجه عمرانی در 10 ماهه امسال به استانها اختصاص یافته که گزارشی از آن به نمایندگان ارائه دهید.

در ادامه نمایندگان گیلان که از اظهارات نماینده بوشهر ناراحت شده و آن را توهین به خودشان قلمداد کرده بودند با استناد به ماده 79 آئین‌نامه داخلی مجلس خواستار پاسخ به اظهارات خدری شدند.

بیشتر بخوانید:

مخالفت دولت و مجلس با افزایش اعتبار یارانه‌های نقدی و غیرنقدی

کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس در پاسخ به خدری گفت که باید با این صحبت‌ها وقت مجلس گرفته شود، هر کس به طریق دل ما می‌شکند، بیگانه جدا دوست جدا می‌شکند، بیگانه اگر می‌شکند حرفی نیست، آقای همکار چرا می‌شکند.

وی تصریح کرد: متاسفانه هیئت رئیسه مجلس به یک نفر که معرکه می‌گیرد و فریاد می‌کشد، اجازه صحبت می‌دهد؛ همه جای ایران سرای من است، ما در مورد ریزگردهای خوزستان آبرو گذاشتیم، 17 سال است که راه‌آهن گیلان در حال احداث است و تا دو سال آینده هم بهره‌برداری نمی‌شود.

دلخوش اضافه کرد: برخی در استانهایشان 12 میلیارد دلار پروژه افتتاح شده ما نسبت به عملکرد آقای نوبخت نیز اعتراض داریم، او احساس می‌کند اگر سر سوزنی به استان گیلان کمک کند، تبعیض به سایر استانهاست و هیچ وقت چنین کاری می‌کند.

عبدالحمید خدری  نماینده بوشهر در مجلس پس از اظهارات نماینده صومعه‌سرا خواستار تذکر آئین‌نامه‌ای و پاسخ به وی شد که تعدادی از نمایندگان، دلخوش را به سمت جایگاه خدری برای دلجویی مشایعت کردند اما باز هم نزاع و درگیری لفظی صورت گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    5 1
    خیلی مسخرس که استانی که بیشترین سهم رو در تامین بودجه دولت داره کمترین بودجه رو دریافت کرده
  • لرستانی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    8 1
    لرستان هم همیشه پایین ترین سهم رو در تخصیص بودجه دارد نمایندگان لرستان کجا هستند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس