کد خبر 831684
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
آئودی R8 V10 RWS

آیودی به زودی مدل دیفرانسیل عقب R۸ V۱۰ را با نام R۸ V۱۰ RWS وارد بازار خواهد کرد که با قیمت ۲۹۹ هزار دلار وارد بازار خواهد شد.

به گزارش مشرق، مدل رودستر این خودرو نیز با قیمت ۳۲۱ هزار دلار وارد بازار خواهد شد که در مقایسه با مدل چهارچرخ محرک دارای ۶۷ هزار دلار قیمت کمتری است. مدل کوپه‌ی آئودی R۸ V۱۰ RWS نیز در مقایسه با مدل چهارچرخ محرک خود ۶۷ هزار دلار ارزان تر است.


به گفته‌ی آئودی این خودرو در ۵۰ درصد قطعات خود با خودروی مسابقه ای R۸ LMS که مخصوص مسابقات GT۳ است یکسان است. البته این مورد چندان جای تعجبی ندارد چون هرچه باشد خود این خودروی مسابقه ای نیز بر اساس پلتفرم مدل خیابانی R۸ ساخته شده است.
 

آئودی R۸ V۱۰ RWS

قدرت مورد نیاز آئودی R۸ V۱۰ RWS از یک نیروگاه ۱۰ سیلندر وی شکل به حجم ۵.۲ لیتر تامین می شود که ۵۳۲ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال این میزان گشتاور به چرخ های عقبی نیز از یک گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته استفاده شده است که R۸ V۱۰ RWS را قادر می سازد در عرض ۳.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. لازم به ذکر است که حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت است.

آئودی R۸ V۱۰ RWS


اما برای مقایسه باید اشاره ای نیز به آئودی R۸ V۱۰ Plus کنیم که با موتوری با حجم مشابه اما ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد اما مدل استاندارد R۸ دارای قدرت و گشتاور یکسانی با مدل R۸ V۱۰ RWS است.


آئودی R۸ V۱۰ RWS یک مدل تولید محدود است و در نقایسه با مدل استاندارد نیز ۵۰ کیلوگرم وزن کمتری دارد. آئودی در این خودرو برای بهبود هندلینگ و پایداری بخش عقبی خودرو اقدام به تیونینگ دوباره شاسی خودرو کرده است.

آئودی R۸ V۱۰ RWS


از این خودرو تنها به تعداد ۹۹۹ دستگاه به تولید خواهد رسید که همگی آنها دارای یک پلاک مخصوص هستند که شماره مدل تولید شده را نشان می دهد.


از تغییرات ظاهری این مدل نیز باید به چراغ های جلو و عقب LED، رنگ آمیزی خاص بدنه همانند خودروهای مسابقه ای و یک سیستم اگزوز جدید را نام برد.

آئودی R۸ V۱۰ RWS

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ARYAN IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    4 7
    پاینده باد نژاد خالص

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس