کد خبر 829773
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۰
لکسوس RX هایبرید جدید

لکسوس با معرفی یک کراس اوور هایبرید با ۳ ردیف صندلی در ماه آپریل در بازار امریکا، قلمرو جدیدی را تعیین می‌کند.

به گزارش مشرق، لکسوس با معرفی یک کراس اوور هایبرید با ۳ ردیف صندلی در ماه آپریل در بازار امریکا، قلمرو جدیدی را تعیین می کند. قیمت لکسوس RX ۴۵۰hL مدل ۲۰۱۸ از ۵۱.۶۱۵ دلار شروع می شود که نسبت به مدل غیر هایبرید و چهار چرخ محرک RX ۳۵۰L ۱۵۵۰ دلار بیشتر است.


لکسوس RX ۴۵۰hL به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک، موتور ۳.۵ لیتر V۶ بنزینی و دو موتور الکتریکی عرضه می شود. این خودرو در مجموع ۳۰۸ اسب بخار قدرت تولید می کند که نسبت به نمونه غیر هایبرید که ۲۹۰ اسب بخار قدرت دارد قویتر است. علاوه بر این گیربکس استاندارد مدل هایبرید از نوع CVT است در حالی که مدل غیر هایبرید از گیربکس ۸ دنده اتوماتیک بهره می برد. در مدل هایبرید، رانندگان با انتخاب حالت الکتریکی یا EV می توانند تنها با استفاده از موتورهای الکتریکی مسافت های کوتاه را با سرعت های پایین پشت سر بگذارند.


چندین انتخاب رنگ به صورت آنلاین برای این خودرو وجود دارند که عبارتند از سیاه، قرمز، قهوه ای، آبی، خاکستری، بژ و سفید. انتخاب پکیج نویگیشن ۲۱۲۰ دلار هزینه دارد که شامل مواردی مانند سیستم ناوبری، سیستم صوتی گران قیمت با ۱۲ بلندگو و موارد دیگر است.
 

لکسوس RX هایبرید جدید

خریداران همچنین می توانند پکیج لاکچری را انتخاب کنند که در این صورت قیمت این خودرو به ۵۵.۵۵۰ دلار می رسد. از امکانات این پکیج می توان به پوشش چرم نیمه آنیلین برای صندلی ها، تریم چوبی Gray Sapele با برش لیزری همراه با تزئینات آلومینیومی، نورپردازی LED داخل کابین، رینگ های آلیاژی ۲۰ اینچی با قابلیت انتخاب ترکیب رنگ های مختلف، غربیلک فرمان چوبی مجهز به سیستم گرمایشی و سایه بان های دستی برای در عقب اشاره کرد.


همانطور که قبلا اعلام شد، قیمت مدل پایه RX ۳۵۰L با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو از ۴۸.۶۶۵ دلار و با سیستم چهار چرخ محرک از ۵۰.۰۶۵ دلار شروع می شود. این مدل نیز با پکیج لاچکری عرضه می شود که در این صورت قیمت آن تا ۵۳.۶۸۰ دلار با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو و تا ۵۵.۰۸۰ دلار با سیستم چهار چرخ محرک افزایش می یابد.

لکسوس RX هایبرید جدید


این درحالیست که اگر قیمت نسخه پایه RX هیبریدی را با قیمت حدود ۲۵۰ میلیون تومان در نظر بگیرید خواهید دید که قیمت این مدل از نسخه های فول تویوتا CH-R با پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو در بازار ایران اندکی ارزان تر تمام می شود.


به عبارت دیگر در شرایط بازار ایران یک کراس اوور کامپکت با موتور کوچک گران قیمت تر از یکی از مدل های سایز متوسط و مجهز لکسوس در بازار جهانی تحویل مشتریان می شود.

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    54 4
    در مقابل پراید ما هیچه...
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
      29 37
      بیچاره از همه جا بیخبر برو با همون پرایدت حال کن
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    10 2
    250 میلیون به پول ما تقریبا
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      0 0
      ۲۵۰۰
  • فاطمه IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 0
    این ماشین مدلش چیه؟
  • امیر IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 0
    الان اردیبهشت چهارصد و دو و این ماشین به قیمت ما میشه 2 میلیارد و دویست ویرانی اقتصاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس