پایگاه ترکیه در حلب و ادلب.jpg

نیروهای ناشناس در یک ماه گذشته در ماموریت‌های سازمان‌دهی شده، شمار قابل توجهی از فرماندهان ارشد گروه‌های تروریستی را در مناطق اشغالی استان‌های ادلب، حماه و حلب ترور کرده‌اند.

سرویس جهان مشرق - آخرین تحولات میدانی از شمال سوریه حاکیست، ارتش ترکیه پس از اعزام گروهی از نیروها و تجهیزات نظامی به استان های حلب و ادلب درصدد ایجاد پایگاه های مختلف در چند منطقه است.

براساس اطلاعات به دست آمده، دولت ترکیه در قالب توافق کاهش تنش تلاش می کند، پایگاه های نظامی خود را در شهرهای «تفتناز، سراقب، وادی الضیف، خان شیخون، لطانه کفرزیتا و الشیخ منصور» ایجاد کند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: ایجاد پایگاه‌های نظامی ترکیه در استان های حلب و ادلب با هدف تقویت گروه‌های تروریستی و آموزش بیشتر آنان برای جلوگیری از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت صورت می گیرد.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

این منبع میدانی با بیان این که رسانه های حامی گروه های تروریستی ساخت پایگاه نظامی ترکیه را در استان های ادلب و حلب برای حمایت از تروریست‌ها تکذیب می‌کنند، افزود: یکی از اهداف اصلی ترکیه و گروه های تروریستی جلوگیری از شکست محاصره شهرک های الفوعه و کفریا است.

به گزارش مشرق، روند ترور فرماندهان ارشد گروه‌های تروریستی در مناطق مختلف استان ادلب ادامه دارد و در جدیدترین اقدام صورت گرفته، «ابو حذیفه الحمص» از سرکرده های ارشد گروه تروریستی جبهه النصره در محور» «المسطومه» به هلاکت رسید.

نیروهای ناشناس در یک ماه گذشته در ماموریت های سازمان دهی شده، شمار قابل توجهی از فرمانده هان ارشد گروه های تروریستی را در مناطق اشغالی استان های ادلب، حماه و حلب ترور کرده اند که همین مسئله باعث تضعیف روحیه عناصر تروریستی شده است.

آخرین تحولات میدانی تجاوز ترکیه به سوریه:

آخرین تحولات میدانی عفرین ۳۰ روز پس از تجاوز +_عکس و نقشه میدانی

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ناشناس علاوه بر ترور فرمانده هان ارشد گروه های تروریستی، حملات هدفمندی را هم برای حمله به پایگاه ها و عناصر تروریستی در دستور کار قرار داده اند.

هلاکت ۵ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره در حومه شهرک «محمبل» در مرکز استان ادلب، کشته و زخمی شدن ۴ تن از تروریست های جبهه النصره در ایستگاه های دفاعی حومه شهرک «اریحا»، جدیدترین حملات گروه های ناشناس به شمار می آید.

انهدام پایگاه تروریست‌ها در «معره مصرین» با ۳۰ کشته و زخمی، انهدام خودروی تروریست‌های جبهه النصره در مسیر «المسطومه - اریحا» و به هلاکت رساندن شمار زیادی از تروریست ها از طریق کار گذاشتن تله‌های انفجاری در روستای «معره شمارین»، مسیر ارتباطی «ملس - بیره - ارمناز»، حومه شهر ادلب، مسیر ارتباطی «ادلب - اریحا» بخشی از حملات گروه های ناشناس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 18
  • US ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    مرگ بر ترکیه و نوکرانش
    • SG ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
      53 45
      مرگ بر امریکا و نوکرانش
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      66 7
      آمریکا و ترکیه ونوکران و مزدورانشون از یه قماشن؛ لعنت بر این تروریستها
  • مرتضی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    ترکیه تو فکر احیای امپراطوری عثمانیه. کردها هم به فکر مقابله اند
    • SG ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
      کردها به فکر ایجاد کردستان بزرگ هستند و ترکیه هم مقابله میکنه
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
      کردها پای بیگانگان را به سوریه باز کردند خصوصا آمریکا را
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      کردها در قرن بیست و یکم دنبال کشور هستند خخخخ
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    ترک ها و اردوغان اول به تروریست ها کمک کردند تا در خان طومان ایرانی ها را تارو مار کنند سپس در مرز سوریه و عراق با حمله به پاسگاه ایرانی و اسیر و شهید کردند شهید حججی به ایران اخطار دادند حالا هم رسما حمله می کنند و پایگاه نظامی می سازند!
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    78 9
    آخرش ترکیه با ایران درگیر خواهد شد. میگی نه این خط و نشان.
    • NL ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      13 18
      البته این ارزوی بانکردهاست و با خودشان به گور خواهد رفت
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
      2 0
      پانترک و پانکرد و مزدوران آل سعود رو با هم به درک واصل می کنیم
  • کارشناس IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    65 6
    گویا روسیه هم با ترکیه ساخت و پاخت کرده. معاملات اس 400 و اکنون هم فروش سری دوم اس 400 به ترکیه نشون میده رابطه اینها با هم خیلی استراتژیک هست. الان وقتشه که محور مقاومت هم یه تکونی به خودش بده . به نظر من حالا که ترکیه علنی با النصره همکاری میکنه، محور مقاومت هم با کردها توافق کنن و توی عفرین و مناطق دیگه پایگاه درست کنن. هر اقدامی که ترکیه انجام داد اینها هم متقابلا جواب بدن. در عین حال در عوض این کمک به کردها ازشون میدان های نفتی شرق فرات رو بخوان. احتمالا آمریکایی ها مقداری سنگ اندازی کنن (مثل سری قبلی که حمله کردن) ولی میشه برای اون هم فکری کرد (مثلا با شیر کردن روسیه، نیروهای اونها رو بفرستن جلو یا به آمریکا اعلام کنن در صورت حمله متقابلا جواب میدن). با این کار هم جواب ترکیه داده میشه و هم تو عفرین پایگاه زده میشه و هم میادین نفتی شرق فرات پس گرفته میشه و حتی میشه وسعت اتصال به خاک عراق رو هم بیشتر کرد.
  • احمد IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    ترکیه بر روی خاک کردستان ایجاد شده است خود نام ترکیه بزرگترین بی عدالتی است نام این کشور باید عوض شود چر اکه این کشور برای همه گروه های قومی ساکن ان است پان ترکها سرزمین کردها را اشغال کرده اند و نام ان را ترکیه گذاشته اندوکردها را در سرزمین خودشان انکار می کنندوسعی در نابودی کامل انها دارندجنگ میان کردها و پانترکها هیچگاه پایان نمی گیرد جز بانابودی یکی از دوطرف یا نابودی کشوری به نام ترکیه به این خاطر است که پانترکها هرجا که کرد باشد به انجا حمله می کنند زیرا که موجودیت انها با بودن مردم کرد تهدید می شود شکی دراین نیست که پانترکها در پی نابودی کردها هستند واین که کردهاتروریست هستند دروغی بیش نیست هرکس که در پی ازادی سرزمین خودباشد تروریست نیست درپانصد سال پیش کردستان ایران به اشغال پانترکها درامدواین اشغالگری همچنان ادامه دارد
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      از خودت تاریخ میسازی ؟؟؟مثل ساخت تخت جمشید و کوروش جعلی ؟ خجالت نمیکشید از این دروغ پردازیهاتون ؟
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      بوزگو.رد جعلی که تمام هویت و ریشه نداشتتون دروغ و فریبه شماها دیگه از دروغ حرف نزنید که عین رذالته!
    • NL ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      8 65
      در تاریخ جعلی بانکردها امده اذربایجان کرد نشین بوده واقعا ایادر 600 سال قبل نامی کردی در نقشه ای از جهان ثبت شده
    • US ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      47 9
      بوزگورد و پانکرد فرقی ندارن! هر دوگروه نژادپرستن و متوهم و اهل جعل بافی!
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
      5 0
      مگه نامی از ترکیه بوده؟
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    15 13
    بحران سوریه در سال 2018 پیچیده تر شد!!! در حالیکه هم پیمانان بشار اسد انتظار این را نداشتند.
  • ایران IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    143 5
    کار ترکیه در تجاوز به خاک سوریه یک اشتباه است.مسئله کردها به دولت سوریه مربوط است.ضمنا مسئله تجزیه طلبی کردها یک دروغ بسیار بزرگ و شاخدار است.کردها ملت خوبی هستند و دشمنی با ملت و دولت سوریه ندارند.بنده مخالف امریکا هستم ولی به هر حال کردها باید در برابر داعش کثیف و سایر تکفیری های جنایتکار می ایستادند و به طور موقتی با کمک امریکا در مقابل داعش و .....مقاومت می کردند.من مطمئن هستم که کردها دنبال ایجاد صلح در سوریه هستند و در این قطعا و صد در صد هر گز شکی نیست.انها به دنبال یک صلح دائمی و همیشگی در سوریه هستند و بنده هم انها را با تمام وجودم دوست دارم.ملت کرد در قلب من هستند.
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      آره راس میگی آمریکا و اسرائیل هم خوبند فقط این وسط ترکیه شده بد ، اصلا این پ ک ک و پژاک اینقدر خوبند بهتر نیست تو هم در صف آنها باشی برای دفاع از اسرائیل؟
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      141 7
      فعلا که شما بوزگوردهای بی ریشه در صف اول دفاع از اسرائیلید! ما هدفمون نابودی ارباب صهیونیست شما و نوچه های نژاد پرستشه
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    35 7
    با سلام چرا مرحله آزادسازی شهرهای سراقب و شهر قهرمانان فوعه و کفریا متوقف شده چرا به این انگل های عقده ای فرصت تجمیع قوا می دهند این لکه های ننگ بشریت بیش از این اجازه نجس کردن زمین خداوند را ندارند چرا مهلت می دهید تا در محضر خداوند با گناهان محسنه و ریختن خون عزیزتزین بندگان خدا ظلم را به عرش برسانند ای لشگریان خدا تا نابودی نکبت ترین حیوانات روی زمین (اسرائیل ) چیزی نمانده فقط یک یا حسین (ع) دیگر
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      7 67
      شعر نگو که خودت پاشو برو سوریه اول میدان جنگ رو ببین بعد در خانه شعر حماسی بخوان خخخخخ
    • FR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
      25 6
      شعر نیازی نیست! چنان آتشی بر سر بوزگوردهای نوچه عردوغان و هر تروریست دیگری بریزیم که سوراخهای موش مسکن ابدیتون بشه
    • GB ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
      0 33
      هر کی بر علیه بانکردها اعلام انزجار کنه به حمایت از اردوغان متهم میشه
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
      58 0
      برو خودت رو اصلاح کن و از تروریستها حمایت نکن چون وصله حمایت از تروریسم به ما ایرانیها نمی‌چسبه ، بوزگورد و پانکرد از نظر ما سر در یک آخور دارن اونم آخور رژیم صهیونیستیه! سعی کن اینو درک کنی!
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    37 6
    با سلام لطفا توپخانه سنگین خود را به سمت اطراف فوعه و کفریا متمرکز کنید و چنان آتشی بر سر این حیوانات انسان نما بریزید که مردم این دو شهر با خیال راحت دست یکدیگر را گرفته و به سمت نیروهای مقاومت بیایند و خانواده آن حیوانات را مانند آن 200 کودک فوعه و کفریا که برای گرفتن پفک جمع شده بودند منفجر کردند همانطور به آتش بکشید حجم آتشی همانند شلمچه که برای همیشه کابوس آن آتشباری برای همیشه در دل تکفیری های بی دین باقی بماند از قدیم گفته اند سگ را بترسان ولی نزن حالا نوبت ایت حیوانات است ؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      4 101
      تو بهتره شاعر بشی و داستان های حماسی بسازی چنان آتشی بریزی بر سر دشمن تا آسمان خون گریه کند ، بازی گیم نیست که هرجور دلت بخواد اونجوری بچینی خخخخخ جند سالته؟؟؟
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
      شعر نیازی نیست! چنان آتشی بر سر بوزگوردهای نوچه عردوغان و هر تروریست دیگری از پژاکی و غیره بریزیم که سوراخهای موش مسکن ابدیتون بشه
  • ایوب IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    2 0
    از کمیته امداد وبهزیستی خواستاریم که بروام های اعطائی نظارت بیشتربکنید بخشی از این وامها به جا مصرف نشده وبه جای تولید وخود کفائی سراز شهرها درمی اورند وبرتورم می افزایند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس