کد خبر 831086
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
فرزاد جهان بین

سید امامی یا جاسوس بودند و یا در بازی قرار گرفتند که نمی دانستند جاسوسی است.

به گزارش مشرق،« فرزاد جهان بین»، عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه شاهد و از دانشجویان سابق دانشگاه امام صادق (ع) درباره ماجرای کاووس سید امامی در کانال شخصی اش نوشت:

 دکتر سید امامی استاد من بودند و حق استادی به گردن من دارند. ایشان دو تابعیتی بودند. ایرانی کانادایی.یا جاسوس بودند و یا در بازی قرار گرفتند که نمی دانستند جاسوسی است. به احتمال قوی دومی است. اما نظام باید تکلیفش را با مدیران دو تابعیتی معلوم کند. معاون سازمان ملی مربوطه که منابع مالی موسسه متبوع مرحوم سید امامی را تامین می کند دو تابعیتی ایرانی آمریکایی است.آیا ایشان مطلع بوده که چه می کند یا ایشان هم در یک بازی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    16 1
    اگر کسی در بازی قرار بگیرد که نداند جاسوسی است ، دیگر نمی شود به او واژه جاسوس را اتلاق کرد . این تهمت زدن است . جاسوس کسی است که آگاهانه می داند که دارد جاسوسی می کند . لطفا مسوولین بیشتر شفاف سازی کنند . اما یک حسی به من می گوید قضیه فراتر از این حرفها بوده و تقریبا یا تا حدودی می دانسته دارد چه کار می کند .
  • AT ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    4 0
    بصیرت داشتن یعنی اینکه بدانیم که تا رگه ی بسیار قوی از وطن فروشی وضد انقلابی در وجود فردی نباشد، اجانب به اون شخص اقامت دائم نمی دهند!! ؟ پس ‌وای به حال این ملت انقلابی و ساده که بیشتر مدیران اصلییش دوتابعیتی بوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس