نقشه میدانی قنیطره.jpg

گروه های تروریستی با کمک صهیونیست ها در تلاش هستند شهرک «الحضر» که یک شاهراه ارتباطی به شمار می آید را به اشغال خود در بیاورند.

به گزارش مشرق، با افزایش تحرکات رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی مورد حمایت آنان در جولان اشغالی و استان قنیطره، ارتش سوریه به منظور جلوگیری از وقوع فتنه جدید و حملات احتمالی، شماری از نیروها و تجهیزات نظامی را به شهرک راهبردی و بسیار مهم «الحضر» اعزام کرد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از تلاش تروریست های برای تجدید قوا و تقویت مواضع در حومه منطقه الحضر خبر داد و گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده فرمانده هان جبهه مقاومت خود را برای سناریوهای مختلف در منطقه آماده کرده اند.

از آخرین تحولات عفرین هم با خبر شوید:

ارتش ترکیه به تصفیه خانه آب هم رحم نکرد؛ آوارگان سوری سپر انسانی اردوغان برای مقابله با شبه نظامیان کُرد + نقشه میدانی و تصاویر

وی با بیان این که تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با گروه های تروریستی اندیشیده شده، افزود: تحرکات تروریست ها نشان می دهد آنان با کمک حامیان منطقه ای و رژیم صهیونیستی درصدد انجام عملیات های جدید در این محور هستند.

گروه های تروریستی با کمک صهیونیست ها در تلاش هستند شهرک «الحضر» که یک شاهراه ارتباطی به شمار می آید را به اشغال خود در بیاورند؛ ابن شهرک نقطه اتصال مرزهای مشترک با لبنان، جولان، قنیطره، درعا و جنوب غرب استان دمشق به شمار می آید.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش و دفاع مردمی در روزهای گذشته در چندین مرحله توانستند تحرکات گروه های تروریستی را در مناطق مختلف استان قنیطره رصد و ضربات سنگینی را به آنان وارد کنند.

نیروهای ارتش سوریه و دفاع مردمی در یک رصد دقیق توانستند مواضع گروه های تروریستی را در مناطق «الحمریه غربیه و جباثا الخشب» شناسایی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در این محور هدف قرار هند.

براساس اعلام منابع میدانی در جریان این حملات حدود ۶۰ تن از عناصر تروریستی در مناطق مورد اشاره کشته و زخمی شدند؛ در این عملیات چند پایگاه تروریست ها هم هدف قرار گرفت که منجر به نابودی چند انبار تسلیحاتی شد.

در همین زمینه بخوانید

هلاکت ۶۵ تروریست داعشی در کمین دقیق نیروهای جبهه مقاومت+فیلم

نیروهای هنگ چهارم و مردمی هم در حومه جنوبی شهرک الحضر توانستند تحرکات گروهی از عناصر تروریستی جبهه النصره را در نزدیکی شهرک جباثا الخشب رصد کنند و در کمینی دقیق، خسارت های سنگینی را به آنان وارد کنند.

براساس اعلام منابع میدانی، تروریست های جبهه النصره در تلاش بودند نیروهای تازه نفس و تجهیزات نظامی را به سمت شهرک های «جباثا الخشب و طرنجه» انتقال دهند تا در آینده نزدیک بستر برای انجام عملیات از محور حومه غربی و جنوبی شهرک «الحضر» مهیا شود.

نیروهای سوری در این کمین دقیق توانستند به صورت غاقلگیرانه به کاروان نظامی تروریست ها در حومه شهرک جباثا الخشب حمله کنند و پس از ۴ ساعت درگیری نفس گیر موفق شدند ۴۰ تن از آنان را در جریان درگیری ها کشته و زخمی کنند و تعدادی دیگر را به سمت جولان اشغالی فراری دهند.

به گزارش مشرق، از جنوب غرب استان درعا هم خبر می رسد، عملیات عناصر تروریستی به اصطلاح ارتش آزاد علیه تروریست های داعش متوقف شده است؛ علت توقف این عملیات تاکنون مشخص نشده اما در جریان درگیری ها در حومه منطقه «تسیل» حدود ۵۰ تن از طرفین کشته و زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    46 1
    ای بابا این صهیونیست ها خسته نشدند از تلاش بی خودی تو سوریه تو همون لبنان تمرکز کنند بهتره بیشتر ضربه می خورند ما هم بیشتر لذت می بریم
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم خدا را شکر من زنده ام ومی بینم تا مسجدالاقصی از دست این مزدوران صهیونیست در می آید. خداونددعایم رامستجاب کرد ومن دراین جشن حاضر می شوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس