سارا بهرامی

سارا بهرامی درخصوص سختی های بازی در فیلم "دارکوب" گفت: به خاطر بازی در فیلم دارکوب تحقیقات میدانی بسیاری را انجام دادم و برای رسیدن به نقش به بسیاری از مناطق شهر رفتم.

به گزارش مشرق، در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فجر «سارا بهرامی» بازیگر سینما و تلویزیون بعنوان بهترین بازیگر زن سیمرغ بلورین دریافت کرد. او این جایزه را برای ایفاگری نقش در فیلم «دارکوب» دریافت کرد. سارا بهرامی پس از دریافت این جایزه درخصوص سختی های بازی در فیلم "دارکوب" گفت: واقعیت امر هیچ فرقی بین فیلم دارکوب و یا ایتالیا ایتالیا وجود ندارد و من در هر کاری که وارد شوم تمام تلاشم را انجام خواهم داد.

وی درباره استاندارد بودن شرایط تولید فیلم "دارکوب" افزود: البته این را فراموش نکنیم که وقتی در فیلمی گروه و عوامل خوب و یکدست باشند کار هر بازیگری بهتر و بیشتر دیده می شود. بازی در فیلم دارکوب دقیقاً به همین گونه بود و فعالیت من حاصل تلاش عمومی یک گروه منسجم بود.

بیشتر بخوانید:

کاندیداهای فجر 36 جنجال‌ساز شدند

بازیگر فیلم ایتالیا ایتالیا درباره احتمال بازی دوباره در نقش یک معتاد تاکید کرد: هر نقش جذابی که به من بدهند بازی می کنم و اگر باز هم نقشی خوب به عنوان یک زن معتاد به من پیشنهاد شود ،بازی می کنم.

وی در مورد چگونگی رسیدن به نقش خود در فیلم دارکوب اضافه کرد: به خاطر بازی در فیلم دارکوب تحقیقات میدانی بسیاری را انجام دادم و برای رسیدن به نقش به بسیاری از مناطق شهر رفتم. به سبک بازی و رسیدن به نقش سایر بازیگران کاری ندارم اما من به این نحو به نقش می رسم. به عنوان مثال در فیلم "ایتالیا ایتالیا" هم دفعات بسیاری با دستیار کارگردانان معاشرت می کردم تا به آن نقش برسم.

بیشتر بخوانید:

«دارکوب» در سیاه‌نمایی «ابد و یک‌روز» را روسفید کرد +عکس

بازیگر فیلم "هزار پا" تاثیر نقش خود در فیلم بهروز شعیبی را بسیار زیاد دانست و ادامه داد: روزهای اول که به آن محله ها می رفتم و معتادان را میدیدم تا چندین روز شوکه بودم و هیچ چیز را نمی توانستم به خانه ببرم. خیلی روزها با گریه و بغض درد به خانه می رفتم اما بعداً به خودم مسلط شدم و سعی کردم بر نقش تمرکز کنم. من روزها و هفته ها بعد از فیلمبرداری فیلم دارکوب زهر این اتفاقات را از وجودم خارج می کردم.

بهرامی در همین راستا خاطرنشان کرد: برای بازی در فیلم دارکوب روزگار بسیار سختی را پشت سر گذاشتم زیرا آنچه بیرونی است یک کاراکتر است اما من برای این نقش از درون خُرد شدم و شکستم. هنوز هم نتوانستم با آن نقش کنار بیایم و با اینکه از اردیبهشت فیلمبرداری تمام شده ولی هنوز با آن کاراکتر درگیرم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    10 1
    اگه خیلی کارشون سخته بیان کشاورزی کنن مثل زنهای باغیرت روستایی ببینم میتونن یه ماه کشاورزی کنن
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
      6 0
      بازیگری اصلا و ابدا سخت نیست نمیگم استعداد نمیخاد ولی اصلا سخت نیست
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    7 0
    اگه سخته بشین تو خونت آشپزیتو بکن
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    0 0
    مردم حق دارن بگن بازیگری سخت نیست. چون ازنزدیک شاهد فیلمسازی نیستن و از زیر و بم کار خبر ندارن. به عنوان یک دوبلور که گاهی از نزدیک شاهد ساخت فیلم هستم عرض می کنم. بازیگری هم مثل بقیه ی مشاغل مثل کشاورزی، نانوایی، فروشندگی،پرستاری و... واقعا سخته حتی بیشتر.تمرینات هر روز بیان، بدن، مطالعه ی زیاد، شش ساعت گریم و دو ساعت پاک کردن گریم،پانزده شانزده ساعت در سرما و گرما سر فیلمبرداری بودن، ماهها دوری از خانواده و.... سخت نیست؟ اگر همه بشینن تو خونه و آشپزی کنن(که کسر شان نیست و همه ی آدم ها به خوردن و طبعا آشپزی و شستن و رفتن نیاز دارن) مختار نامه ،به وقت شام ،تنگه ابوقریب،سیانور، لاتاری ،یوزارسیف، کیمیا ،کلاه پهلوی ، امام علی (ع) ، ولایت عشق ،روز واقعه و صدها فیلم و سریال تاثیر گذاری به وجود نمیومد.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    0 0
    حالا استعداد بازیگران را چه کسانی کشف میکنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس