کد خبر 830469
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
سیلوا و نیمار

کاپیتان پاریسن‌ ژرمن به جدایی نیمار از این تیم و احتمال حضور او در رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، نیمار فصل نخست حضور خود در پاریسن‌ ژرمن را پشت سر می گذارد.

این بازیکن برزیلی در تابستان سال قبل میلادی بود که تصمیم گرفت بارسلونا را ترک کند و با 222 میلیون یورو راهی پاریسن‌ ژرمن شود.

نیمار با وجود این که عملکرد خوبی در تیم جدیدش نشان داده اما رابطه خوبی با هواداران پاریسن‌ ژرمن ندارد و همین باعث شده تا خبرهای زیادی درباره احتمال حضور او در رئال مادرید به گوش رسد.

تیاگو سیلوا، کاپیتان برزیلی پاریسن‌ ژرمن این گونه به جدایی نیمار واکنش نشان داد: واقعا نمی‌دانم که آیا این انتقال صورت می‌گیرد یا نه. نمی‌توانم درباره چنین موضوع مهمی اظهار نظر کنم و باید باشگاه و خود نیمار تصمیم بگیرند.

او ادامه‌ داد: نمی‌توان به آن چه که در رسانه‌ها می‌آید باور کرد. روزنامه گاهی اوقات خبرهای دروغ و بی پایه و اساس را منتشر می‌کنند. نیمار عملکرد بسیار خوبی در پاری ‌سن‌ ژرمن داشته و باعث تقویت تیم شده است. امیدوارم که او به حضور خود ادامه دهد.

سیلوا درباره دیدار حساس برابر رئال مادرید، گفت‌: این دیداری در سطح بالاست. اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم. رئال مادرید تیم بزرگی است و بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما می‌خواهیم برابر هر تیمی سبک بازی خود را به نمایش بگذاریم و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. عیار واقعی بازیکنان در بازی‌های  بزرگ مشخص خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس