کد خبر 830382
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
راهپیمایی ۲۲ بهمن در استانها

رفراندوم ، همین میدان بزرگ 22 بهمن به پهنای ایران اسلامی است که هر سال از هر سن و سالی و از هر نسلی فریاد می زنند که در برابر تهدیدات و یاوه گویی های دشمن، اهل خطریم.

به گزارش مشرق، حسام‌الدین برومند در کانال تلگرام خود نوشت:

شاهکاری که مردم  سال به سال در 22 بهمن می آفرینند، علاوه بر اینکه ابعاد  "قدرت نرم "ملت بزرگ ایران را به رخ دشمنان می کشند؛ حسرت سازش با آمریکا را بر دل لیبرال ها، سکولارها و روشنفکرنماها می گذارند.

39 سال است مردم  پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و پازل  محاسبات شیطان بزرگ را بهم زده اند. رفراندوم ، همین میدان بزرگ 22 بهمن به پهنای ایران اسلامی است که هر سال از هر سن و سالی و از هر نسلی فریاد می زنند که  در برابر تهدیدات  و یاوه گویی های دشمن، اهل خطریم  و  اصول و محکمات انقلاب را با افتخار  و  اقتدار سر دست می گیرند ولو  اینکه اعتراضات معیشتی و اقتصادی داشته باشند.

مشکل انقلابیون خسته و  فرسوده ای هستند که در کانون قدرت اند  ولی پز اپوزیسیونی می دهند و بجای کار جهادی و خادمی برای این ملت بصیر ، اقتصاد را در سپهر سیاسی  به گروگان گرفته اند! حاکمیت ارزش های اسلامی و انقلابی در عرصه اقتصاد چاره کار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    2 0
    به نظرم ,این جماعت اصلا انقلابی نیستن؛وخوی کاخ نشینی بهشون ساخته وبا لطایف الحیل, سعی در فرار ازخدمت وساده زیستی وهمنوایی با مستضعفین ونوکری مردمند؛!!!وقصد به استعمار بردن ملت ,تحت لوای آزادی رو دارند.
  • گشتاسب NL ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    1 0
    مشکل همین است بعد سال ۶۸ روسای مجریه بعد اتمام دوره ریاست شدند بلای نظام و مردم . هیچ دستاورد اقتصادی و رفاهی نداشتند .به براندازی هم رو آوردند. نمک نظام را خوردند نمکدان شکن شدند .بعضیشون افرادی که تو نظام های غربی بهشون ریاست دهکده را هم نمیدند چه رسه به ریاست در مدیران کشور.
  • GB ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    0 0
    چرا از رفراندوم میترسید؟ اگه نمیترسید چرا مخالفید؟ مگه نمیگین شما تعدادتون بیشتره خب چرا مخالفت میکنید؟ بذارین رفراندوم برگذار بشه و شما برنده بشید مگه نمیگین کل ملت شمایید پس چرا فرار میکنید از چیزی که باعث برنده شدنتون میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس