نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با متهم کردن ایران به نقض حاکمیت خود، ادعا کرد که در دفاع از خود در برابر حملات یا اقدامات تهران برای کسب پایگاهی استوار در سوریه، درنگ نخواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، رسانه های خبری رژیم صهیونیستی به نقل از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم مدعی شدند که «اسرائیل به دنبالِ جنگ نیست ؛ اما در دفاع از خود در برابر حملات یا اقدامات تهران برای کسب پایگاهی استوار در سوریه، لحظه ای درنگ نخواهد کرد».

این در حالی است که رژیم صهیونیستی مذبوحانه تلاش می کند تا با دستاویز قرار دادن ورود یک پهپاد ایرانی به اراضی اشغالی، اینگونه وانمود کند که رویدادهای روز شنبه (دهم فوریه/ ۲۱ بهمن ماه) ماحصل اقدامات ایران بوده است.

بنیامین نتانیاهو همچنین ادعا کرد: «سیاست ما روشن است؛ اسرائیل از خود در برابر هرگونه تهاجم و هر گونه تلاش برای نقض حاکمیتش دفاع می کند!»

وی همچنین با اشاره تلویحی به سرنگونی دو فروند جنگنده متعلق به این رژیم توسط سامانه های پدافند هوایی سوریه در روز شنبه، ایران را به تلاش برای نقض حاکمیت رژیم صهیونیستی متهم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از گفتگوی خود با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا در پی تشدید تنشها خبر داد.

گفتنی است که دمشق عملیات جنگی اسرائیل را یک «تجاوز آشکار» خواند.

ایران نیز با رد ادعای مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر ورود یک پهپاد ایرانی به اراضی اشغالی، این اظهارات را «مضحک» خواند.

در این میان، کاخ کرملین نیز با تأیید گفتگوی پوتین با نتانیاهو، اعلام کرد که در این گفتگوی دوجانبه، «مسکو از تمام طرفها خواست تا از هر گامی که بالقوه بتواند به یک مواجهه خطرناک دیگر در منطقه منجر شود، بپرهیزند».

افزون بر این، وزارت امور خارجه روسیه هشدار داد که «اقدامات اسرائیل به ویژه می تواند منطقه امن و تنش زدا در جنوب سوریه را بی ثبات سازد».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    3 0
    مرگ بر اسراییل آپارتاید لعنت بر نتان یابوووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس