کد خبر 830063
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
مراکش

تیم ملی مراکش با بازیکنان داخلی خود پس از صعود تیم اصلی به جام جهانی، 42 روز تمرین برگزار کرد و در نهایت با قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به کار خود پایان داد.

به گزارش مشرق، دو روز پس از بیست آبان که صعود تیم ملی مراکش به جام جهانی قطعی شد، آماده‌سازی هر چه بهتر بازیکنان داخلی لیگ مراکش هم با انجام دیدار دوستانه با گامبیا آغاز شد. این تیم در این دیدار دوستانه که پس از اردوی 10 روزه این تیم برگزار شد، با نتیجه دو بر یک برابر گامبیا شکست خورد. این آغاز رسمی راه طولانی تیم ملی مراکش با بازیکنان داخلی خود برای حضور پرقدرت در رقابتهای جام ملتهای آفریقا بود.

در دومین روز سال جدید میلادی اردوی دیگری برای تیم ملی مراکش با بازیکنان داخلی این کشور آغاز شد؛ اردویی که 10 روز دیگر به طول انجامید و بازیکنان منتخب لیگ مراکش این فرصت را پیدا کردند در این اردوی 10 روزه دو بازی دوستانه با تیم کامرون و تیم محمدیه مراکش برگزار کنند. این دو دیدار با پیروزی‌های سه بر یک و دو بر صفر به سود تیم مراکش به پایان رسید. 

با انجام این سه بازی، تیم ملی مراکش با شرایطی عالی وارد مسابقات جام ملتهای آفریقا شد؛ رقابتهایی که 22 روز به طول انجامید و این بهترین زمان برای کادر فنی تیم ملی مراکش بود که بتواند به بازیکنان داخلی این کشور فرصت عرض اندام در رقابت‌های بین‌المللی و رسمی را بدهد. در پایان این مسابقات تیم ملی مراکش توانست با انجام شش بازی و با پیروزی چهار بر صفر برابر نیجریه به قهرمانی در این رقابتها برسد.

بازیکنان داخلی لیگ مراکش از زمان صعود تیم ملی این کشور به جام جهانی تا پایان رقابتهای جام ملتهای آفریقا در مجموع 42 روز اردوی شبانه‌روزی پشت سر گذاشتند و سه دیدار دوستانه و شش بازی رسمی و در مجموع 9 دیدار برگزار کردند.

تیم ملی مراکش با بازیکنان داخلی خود پس از صعود تیم اصلی به جام جهانی، 42 روز تمرین برگزار کرد و در نهایت با قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌هآی آفریقا به کار خود پایان داد؛ تجربه‌ای که در نهایت به قدرتمندتر شدن تیم مراکش در روسیه کمک بزرگی خواهد کرد.

اگر بعد از قرعه‌کشی جام جهانی همه اهالی فوتبال ایران نگران دو بازی تیم ملی برابر اسپانیا و پرتغال بودند، با شرایطی که برای تیم مراکش مهیا شده و آماده‌سازی کامل بازیکنان داخلی این تیم و از آن طرف تنها احتمال برگزاری یک تک بازی برابر لیبی با حضور بازیکنان لیگ، باید مراکش را حریف بسیار سرسخت‌تری برای تیم ایران قلمداد کرد چرا که به گفته کارلوس کی‌روش بازی با مراکش "فینال ایران در جام جهانی" است و این بازی می‌تواند درهای بیشتری را به روی تعبیر رویاهای فوتبال ایران باز کند. این موفقیت فوتبال مراکش در آستانه آغاز رقابتهای جام جهانی هشدار بیدار باش مهمی به فوتبال ایران است که در مقابل این نوع آماده‌سازی رقیب اصلی خود در مرحله گروهی جام جهانی، تردیدها و ابهامات را برای انجام برنامه‌های مدنظر کادر فنی تیم ملی و کارلوس کی‌روش کنار بگذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    6 0
    نه که بقیه تیم ها یارای اصلیشون بوده ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس