حملات

در تازه‌ترین خبرها درباره تقابل نظامی بین رژیم صهیونیستی و سوریه، ارتش این رژیم اعلام کرده که این رژیم به 12 هدف در سوریه حملات نظامی ترتیب داده است.

به گزارش مشرق، در پی درگیری‌های نظامی بین رژیم صهیونیستی و سوریه،  ارتش رژیم صهیونیستی گزارشی از تجاوزات خود منتشر کرده است.

درگیری‌های نظامی بین رژیم صهیونیستی و سوریه، با انتشار خبری مبنی بر هدف قرار دادن یک پهپاد شروع شد؛ پهپادی که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده «ایرانی» بود.سخنگوی ارتش این رژیم مدعی شد که پهپادی ایرانی وارد حریم فلسطین اشغالی شده و یک بالگرد با آن مقابله و آن را ساقط کرده است. 

بیشتر بخوانید:

سوریه از حملات جدید اسرائیل و مقابله با آن خبر داد

پس از انتشار این خبر بود که رسانه‌های اسرائیلی از سقوط یک جنگنده «اف16» بر فراز منطقه «الجلیل» در نزدیکی جولان اشغالی خبر دادند. بنا بر گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، خلبان این جنگنده ایجکت کرده‌ اما به شدت زخمی شد.

ساعتی پس از سقوط جنگنده اسرائیلی، خبرگزاری رسمی سوریه از حمله جدید رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که ارتش سوریه با این حمله نیز مقابله کرده است.در تازه‌ترین خبرها درباره تقابل نظامی بین رژیم صهیونیستی و سوریه، ارتش این رژیم اعلام کرده که این رژیم به 12 هدف در سوریه حملات نظامی ترتیب داده است.

بیشتر بخوانید:

سقوط جنگنده «اف 16» رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی +عکس

پیشتر منابع رسانه‌ای گزارش داده بودند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی «تی 4»(T4) سوریه در پالمیرا حملات هوایی کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 1
    مرگ بر اسراییل فاشیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس