کد خبر 829883
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
ناظم الشریعه

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بحث زلزله و غذا در چین تایپه یک امر طبیعی شده و بچه‌ها عادت کرده‌اند و با این موضوع کنار آمده‌اند.

به گزارش مشرق، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و بازی فینال فردا مقابل ژاپن در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: همانطور که دیدید بازیکنان تیم ملی روز گذشته در مقابل تیم مدعی ازبکستان عملکرد خوبی داشتند و خدا را شکر که توانستیم یکبار دیگر در فینال مسابقات حضور داشته باشیم. وضعیت بازیکنان خوب است و ما برای بازی فردا در حال حاضر هیچ محروم و مصدومی نداریم، می‌دانیم بازی کردن در مقابل ژاپن بسیار سخت است،‌ژاپن تیم جوان و خوبی راهی این مسابقات کرده است اما همانطور که از روز اول گفتم برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم در ابتدای حضور در این مسابقات کادر فنی و بازیکنان تیم ملی با هم هم قسم شده‌اند که از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: قرار است بعد ازظهر یک تمرین سبکی داشته باشیم و یک جلسه با حضور بازیکنان تیم ملی مجددا بازی‌های ژاپن را مرور و آنالیز کنیم. 

ناظم‌ا لشریعه در خصوص وضعیت غذا که بالاخره درست یا خیر، گفت: هر چه من بگویم فایده‌ای ندارد وضعیت غذا همان وضعیت روز اول را دارد، در اینجا علاوه بر غذا از ابتدا ما مشکل زلزله را داشتیم و این موضوعات از روز اول تمرکز تیم را بر هم ریخته اما به خاطر عشق و علاقه به مردم ایران این شرایط بد را تحمل کردیم. بحث زلزله و غذا در چین تایپه یک امر طبیعی شده و بچه‌ها عادت کرده‌اند و با این موضوع کنار آمده‌اند. 

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله فردا بتوانیم در مقابل ژاپن یک بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و یکبار دیگر شادی را برای مردم ایران به ارمغان بیاوریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس