کد خبر 829783
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱
متهم

مصرف مواد مخدر و خشم‌های آنی کانون‌های بسیاری از خانواده‌ها را متلاشی کرده است

به گزارش مشرق، مرد معتاد که پس از قتل پدرش جسد را مثله کرده و چند روز در زیرزمین خانه‌شان در محله پاسداران تهران پنهان کرده بود، بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد. 

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه پنج‌شنبه، ۱۹‌بهمن‌ماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و پلیس را از ماجرای قتل در خانه‌شان در یکی از محله‌های پاسداران با خبر کرد. با حضور مأموران ۱۰۲‌پاسداران و تأیید حادثه، بازپرس ویژه قتل به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل که زیرزمین خانه‌ای قدیمی بود حاضر شد. جسد مثله شده متعلق به مرد ۶۶ ساله بود که با ضربه چاقو به قتل رسیده و جسدش مثله شده بود. گزارش پزشکی قانونی بعد از اولین معاینات نشان داد که چند روز از وقوع قتل گذشته است. 

یکی از پسران مقتول که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود، گفت: عامل قتل برادر ۴۵‌ساله‌ام است که به مصرف مواد مخدر اعتیاد شدیدی دارد. او توضیح داد: لحظاتی قبل وقتی به زیرزمین آمدم با صحنه هولناکی مواجه شد.

دیدم که برادرم در حال انتقال بسته‌ای مشکوک است. وقتی اصرار کردم متوجه شدم که مرتکب قتل پدرم شده و جسد او را مثله  کرده و در حال انتقال بقایای جسد است به خاطر همین با پلیس تماس گرفتم. 

در شاخه دیگری از تحقیقات عامل قتل که توسط مأموران کلانتری بازداشت شده بود مورد تحقیق قرار گرفت.

او گفت: «در زیرزمین خانه زندگی می‌کنم و پدر و مادرم همراه یک خواهر و برادرم در طبقه بالا زندگی می‌کنند. من و پدرم هر دو به مصرف مواد اعتیاد داشتیم.  

در حالی که نیاز شدیدی به مصرف مواد داشتم به سراغ پدرم رفتم و برای تهیه مواد از او درخواست ۱۰۰‌هزار تومان پول کردم. پدرم، اما مخالفت کرد و شروع به فحاشی کرد و بین ما مشاجره‌ای درگرفت.

وقتی دعوایمان بالا گرفت پدرم دست به شمشیر برد و به من حمله کرد. من هم با قمه ضربه‌ای زدم که به قلبش برخورد کرد و کشته شد.

بعد جسد را به زیرزمین خانه منتقل کردم. شب بعد دستانش را و شب سوم پاهایش را قطع کردم.

شب چهارم بعضی تکه‌های جسد را در چمدان گذاشتم و امشب می‌خواستم پاهایش را در حالیکه در ملحفه‌ای پنهان کرده بودم به خارج از خانه منتقل کنم که برادرم از راه رسید و به ماجرا مظنون شد و پلیس را از ماجرا باخبر کرد.‌»

او در آخر گفت: «‌در این پنج‌شب به خانواده‌ام گفتم که پدر با دوستانش به مسافرت رفته و از من خواسته به شما بگویم نگرانش نباشید.‌»

بعد از ثبت اظهارات متهم، جسد مثله شده به دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم ۴۶‌ساله هم برای تحقیق در اختیار کارآگاهان اداره۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    19 0
    نیروی انتظامی ودستگاه قضا باید بشدت با قاچاقچیان مواد مخدربرخورد نمایندومعتادین به مواد مخدر را ازسطح جامعه جمع اوری ونسبت به ترک اعتیاد انها اقدام نمایند.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
      20 2
      معتاد مجرمه نه بیمار
  • سید دکتر محمود IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    10 0
    واقعا" اون عکسی که گذاشتید خیلی مفید است.
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    19 0
    شدت عمل در قبال مواد مخدر خیلی کم شده.
  • حمید IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    0 0
    جمله «معتاد مریض است نه مجرم» بلایی سر جوانان کشور آورد که جبران آن شاید دیگر غیر ممکن باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس