کد خبر 829637
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
علی پور

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ، گفت: تلاش زیادی خواهم کرد تا بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و آرزو دارم تا افتخار شاگردی کارلوس‌ کی‌روش را در تیم ملی به دست بیاورم.

به گزارش مشرق، علی علیپور درخصوص گل‌زنی‌هایش، شانس کسب عنوان آقای گلی،‌دیدارهای آسیایی پرسپولیس و همچنین احتمال دعوت به تیم ملی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید: 

 شرایط پرسپولیس با توجه به روند امتیازگیری‌اش حتما خوب است! 

خدا را شکر شرایط خوبی داریم، کادر فنی خیلی خوبی بالای سر تیم است و بازیکنان توانمندی داریم که خواسته‌های کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند. قصد داریم این روند امتیازگیری را در لیگ برتر ادامه دهیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط خوبی داشته باشیم. 

البته آبادانی‌ها معتقد بودند که به دلیل خستگی به پرسپولیس باختند. 

به نظر من اینطور نیست، نفت آبادان همیشه تیم خوبی است که معمولا زیاد ما را اذیت می‌کند، قبل از بازی با همه بازیکنان تصمیم گرفتیم که همه توانمان را به کار بگیریم تا سه امتیاز را بدست بیاوریم و خوشحالم که با تلاش زیاد این اتفاق افتاد. 

خیلی‌ها معتقدند که برد پرسپولیس به نوعی انتقام از نفت آبادان به دلیل حذف از جام حذفی بود. 

 من چنین اعتقادی ندارم، ما برای انتقام‌گیری بازی نکردیم،‌هدف ما در لیگ برتر مشخص است، ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم که خوشبختانه به آن رسیدیم. 

 فعالیتت در فضای مجازی هم مورد تحسین قرار گرفته به طوری که در آخرین پُستی که از خود منتشر کردی یاد و خاطره اسطوره‌های پرسپولیس را زنده نگه داشتی. 

 به هر حال این وظیفه من است که همیشه قدردان بزرگان فوتبال و پرسپولیس باشم. پس از مشورتی که با بزرگان و خانواده‌ام داشتم این تصمیم را گرفتم و امیدوارم که بتوانم وارث خوبی برای پیراهن پرسپولیس باشم. 

به نظر می‌رسد پیشکسوتان پرسپولیس هم رابطه خوبی با تو دارند و علی پروین و فرشاد پیوس به کرات از تو تعریف می‌کنند. 

به هر حال علی پروین اسطوره فوتبال ما است و حتی وقتی مریض‌حال بود جویای حالش بودم، او به من لطف دارد، آقای پیوس هم مرا برای فیلم مستند زندگی‌اش دعوت کرد و به من افتخار داد تا به مراسم اکران فیلمش بروم. در آنجا رابطه ما خیلی بیشتر و گرمتر شد و آشنایی بیشتری نسبت به هم پیدا کردیم. 

فرشاد پیوس معتقد است که علی علیپور مثل خودش بوی گل می‌دهد این مسئله را قبول داری؟

آقای پیوس به من لطف دارد، من فقط تدابیر کادر فنی و تلاش سایر بازیکنان را به ثمر می‌رسانم. ما یک تیم هستیم و همه برای موفقیت تلاش می‌کنیم.خوشحالم که این پیشکسوت بزرگ باشگاه چنین نظری نسبت به من دارد و امیدوارم بتوانم روند خوبم را ادامه دهم. 

خیلی‌ها پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌دانند نظر خودت در این باره چیست؟

هنوز چیزی مشخص نیست و کسی نمی‌تواند بگوید ما از حالا قهرمان شدیم. هنوز بازی‌هایی تا پایان لیگ باقی مانده و نمی‌توانیم خودمان را از حالا قهرمان بدانیم. همه هدف ما کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا است. 

 اما به هر حال کسب دو عنوان قهرمانی در یک سال شگفت‌انگیز و فوق‌العاده خواهد بود چرا که هم در اردیبهشت ماه سال 96 قهرمان شدید و هم در آستانه قهرمانی در اسفند سال 96 قرار دارید.

باور کنید ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم، ما فصل قبل با تلاش زیاد قهرمان شدیم و تلاش می‌کنیم تا در فصل جاری هم به این مهم برسیم. خوشبختانه انگیزه بازیکنان و تدابیر کادر فنی در این زمینه نقش بسزایی دارد و امیدوارم بتوانیم قهرمانی‌مان را امسال هم تکرار کنیم. برای ما خوشحالی هواداران از هر چیزی مهم‌تر است. 

 روند امتیازگیری پرسپولیس در لیگ به گونه‌ای است که فاصله امتیازی بالایی نسبت به رقبایش دارد و شاید همین مسأله باعث باشد که خیلی‌ها به این دلیل پرسپولیس را قهرمان زودهنگام لیگ برتر بدانند. 

ما در لیگ حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنیم و بازیکنان‌مان هم حرفه‌ای هستند. ما تا لحظه آخر موظف هستیم که برای امتیازگیری بجنگیم و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم. ما در هر بازی با انگیزه متفاوتی به زمین می‌رویم و برای ما رسیدن به عنوان قهرمانی برای خوشحالی هوادارانمان اهمیت زیادی دارد. ما همه تلاشمان را می‌کنیم و امیدوارم مجدد قهرمان لیگ برتر شویم. 

فارس: روز سه‌شنبه در گام نخست لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نسف‌قارشی ازبکستان خواهید رفت این تیم را چقدر می‌شناسی و پیش‌بینی‌ات از بازی چیست؟

 به هر حال هر تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند بازی‌های سختی در پیش رویش خواهد بود چون بهترین تیم‌های آسیا به لیگ قهرمانان می‌آیند. هدف ما در این مسابقات مشخص است اما فصل گذشته با بدشانسی به هدفی‌ که داشتیم نرسیدیم اما امسال می‌خواهیم با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان به سوی موفقیت حرکت کنیم و بازی‌های خوبی هم انجام دهیم.

دربی 86 هم نزدیک است. پیش‌بینی‌ات از این بازی چیست؟

مطمئناً هم ما و هم استقلال بازی سختی خواهیم داشت اما به هر حال کادر فنی پرسپولیس برای هر حریف یک تدابیر خاص دارد. ما برای بردن به زمین خواهیم رفت و مصمم هستیم که پیروز از بازی بیرون بیاییم. 

 این بازی را پیش بینی می‌کنی؟

من نه حدس می‌زنم و نه کُری می‌خوانم. بازی کردن در دربی شرایط خاصی دارد و دربی واقعا سخت است. هیچ حدسی از بازی نمی‌زنم اما به دنبال کسب یک نتیجه خوب خواهیم بود. 

 به تیم ملی برسیم چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوید و آیا این شانس را برای خودت قائل هستی که بتوانی پیراهن تیم ملی را به تن کنی؟ 

من هم مثل هر بازیکن دیگری آرزو می‌کنم که بتوانم روزی پیراهن تیم ملی را به تن کنم و همه تلاشم را در این راه خواهم کرد. خیلی دوست دارم که افتخار شاگردی کارلوس کی‌روش را در تیم ملی داشته باشم. همه تلاشم را خواهم کرد تا به این مهم دست پیدا کنم.

با این همه آمادگی که داری و شرایط خوبی هم که در گلزنی پیدا کرده‌ای سخت نیست که به تیم ملی دعوت نمی‌شوی؟

موفقیت‌های من به تنهایی به دست نیامده و تدابیر مربیان و همچنین حمایت‌های سایر بازیکنان در شرایط خوب من تأثیرگذار است و مطمئناً اگر یکی از بازیکنان نباشند کار سخت خواهد شد. ما یک تیم درون زمین و یک تیم بیرون از زمین داریم که همگی برای موفقیت تلاش می‌کنیم مطمئناً اگر تلاش همبازیانم نبود به این موفقیت نمی‌رسیدم.هر بازیکنی آرزو دارد که روزی پیراهن تیم ملی را به تن کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تلاش خودم را خواهم کرد تا در سال منتهی به جام‌جهانی بتوانم نظر کادر فنی را جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوم.مطمئناً از این به بعد تلاش‌هایم را بیشتر خواهم کرد تا به آرزویم برسم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس