کد خبر 829534
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱
تحریم سامسونگ

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: در صورت عدم عذر خواهی سامسونگ، مردم با تحریم محصولات این شرکت پاسخ این بی‌احترامی را خواهند داد.

به گزارش مشرق، علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، در واکنش به اقدام اخیر سامسونگ در تحریم ورزشکاران المپیکی ایران از دریافت هدیه، گفت: اقدام سامسونگ بیش از هر چیز استقلال این شرکت را زیر سوال برده و ارزش این شرکت را در بین کاربران ایرانی پایین می‌آورد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در طول تاریخ مردم ایران هیچ گاه در قبال تحقیر سکوت نکرده‌اند و در صورتی که مسئولان سامسونگ از این اقدام توهین آمیز خود عذر خواهی نکنند،  مردم با تحریم محصولات این شرکت پاسخ این بی‌احترامی را خواهند داد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت‌: تحریم ورزشکاران ایرانی از سوی سامسونگ نفاق این شرکت  را به نمایش گذاشت،‌ چرا که هنگام تصاحب بازار ایران، هیچ  صحبتی منبی بر امکان تحریم ایران از سوی سامسونگ انجام نشده بود که این موضوع نشان از  عدم استقلال  این شرکت دارد.

به گفته فیروزی دستگاه دیپلماسی ما باید اقدامی سنجیده، قاطع و به دور از احساسات در قبال این حرکت غیر دیپلماتیک از خود نشان دهد و درصورتی که دولت تصمیم به تحریم محصولات سامسونگ  بگیرد، باید این تحریم شامل تمام محصولات این شرکت باشد نه اینکه صرفا از ورود گوشی های سامسونگ جلوگیری به عمل بیاید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • NL ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    18 5
    خواهش میکنم نخرید به عنوان کسی که از نزدیک شاهد ظلمو فساد و نابودی صنعت کشور بدست این شرکت بودم خواهش میکنم ازتون نخرید،هر کالایی که نمیخرید و جاش کالای ایرانی میخرید هزاران نفرو زندگی میبخشه،هزاران ایرانیو،فکر نکنید پرسنل این شرکت بیکار میشن که خیلیاشون همین دم عید اخراج شدن،سود سالیانه این شرکت که تو جیب چند نفر میره اونقد زیاده که باهاش میشه یه اقتصاد ورشکسترو نجات داد،با تحریم این شرکت این سود تقسیم میشه بین کساییکه کالای ارزونتر میخرن و کالای ارزونتر ایرانیو میسازن
    • IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
      0 2
      اتفاقا من سامسونگ میخرم ..
  • IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    5 1
    سامسونگ و ال جی نخریم
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    7 5
    دولتی ها عرضه این کارها رو ندارند تنها مردم می تواند نخرید و عواقب کارشون رو به انها نشان دهند.
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    2 0
    ايراني هر روز حقيرتر و بدبخت تر ازديروز ميشه.چه در داخل چه در خارج.مردم رو دريابيد
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    5 3
    فکرش رو بکنید حالا یک شرکت که بیشترین در آمدش از ایرانه بیاد تحقیر بکنه ! یکی نیست بهشون بگه اگر از واکنش آمریکا میترسی چرا این همه محصول وارد ایران میکنی ؟
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
    4 3
    علاوه بر تحریم سامسونگ والجی ،مغازه ها وفروشگاههایی که تابلوی سر در خود را برای تبلیغات سامسونگ یاالجی نصب کرده اند آنرا به مشابه ایرانی مثلا اسنوا یامادیران و... تغییردهند،وبدانیم که قطعاازمسئولین قاطعیتی مشاهده نمیشودونهایتا محکوم میکنند!اما مامردم ایران میتوانیم پوزکره ای هارابزنیم !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس