22 بهمن

روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیانیه ای را به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر منتشر کرد.

به گزارش مشرق، در بیانیه روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، به مناسبت 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب پرشکوه اسلامی ،سی و نهمین سال حیات پرافتخار خود را پشت سر می گذارد و به رغم اراده بدخواهان و دشمنان ،چهل ساله می شود.

مسیر نورانی که پشت سر گذاشتیم، سرشار از امیدها و بیم ها،تلخی ها وشیرینی ها،رویش ها و ریزش ها و حوادث درس آموز و عبرت انگیز بود.

با هدایتهای امام راحل عظیم الشان(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و پیشتازی روحانیت انقلابی و همراهی نخبگان و اندیشمندان جامعه و مشارکت آگاهانه و همراه با بصیرت مردم مومن وانقلابی، قله های افتخار و شکوه را در بسیاری از عرصه های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در نوردیدیم و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را در نصاب فرازمند و مقبولش در پیش روی جهانیان قرار دادیم.

چرا اقدام امام جمعه تبریز مورد توجه قرار گرفت؟

تداوم انقلاب اسلامی از رهگذر عمل به رهنمودهای امام راحل می‌گذرد

عکس/ دیدار رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمه با مراجع تقلید

در این سی ونه سال،ودر مسیر مستقیم اما پر از سنگلاخ حادثه ها وتوطئه ها،نیرنگ ها و دشمنی های رنگارنگ دشمن و جهالت مدعیان دوستی و همراهی، از راه بازنماندیم و شجره ی طیبه انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی روز به روز تنومند تر شد.

یکی از مهمترین شاخصهای توفیق انقلاب اسلامی در این چهار دهه،حضور پررنگ و معنادار نسلهای اول و دوم وسوم و چهارم انقلاب در عرصه های حضور آگاهانه است.

مجاهدت شهدا و رزمندگان مدافع انقلاب، از سال ۵۸ تاکنون و در دفاع از حرم اهل بیت و حریم ارزش های انقلاب اسلامی گواه صادق این مدعا است.

با این همه، تلخی ها و کاستی ها و ناکامی ها هم در مسیر راهمان بوده و هست.

کاستی هایی که محصول دشمنی دشمنان و غفلت ها و ناآگاهی برخی دوستان است، و باید آنها را به درستی دید و به چشم آورد و برای آن چالشها و رفع آنها در راه نورانی فرا رویمان، با امید وتوکل و وحدت، برمحور ولایت فقیه، در جهت حفظ منافع انقلابی و سرمایه های ملی پیش رفت.

اکنون و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ،و در ایامی که از عطر نام و توسل به حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) سرشار است، برای بزرگترین و مردمی ترین جشن پیروزی در جهان ، در روز ۲۲ بهمن حاضر خواهیم شد.

ائمه بزرگوار جمعه(دامت افاضاتهم) که مشاعل هدایت ناس و پیشتازان دفاع از انقلاب اسلامی و حقوق حقه ومطالبات مردم بوده وهستند، مانند همیشه با استفاده از فرصت خطبه های نماز جمعه و فراخوان های منطقه ای ، با جلب  وحدت و همدلی بیشتر مسئولین و گروههای مردمی و انقلابی، زمینه سازان حماسه بزرگ دیگری در آستانه سال چهلم انقلاب اسلامی خواهند بودو با وجود بی مهری ها و مواضع دور از انصاف برخی افراد نسبت به نهاد مقدس نماز جمعه، با مغتنم دانستن نقدهای خیرخواهانه، خطبه های نماز جمعه را مانند همیشه تبدیل به مظهر وحدت و نماد همبستگی ملی کرده و نوک پیکان سخنان وشعارهای خود را متوجه آمریکا و صهیونیسم جهانی خواهند کرد.

بدیهی است نهاد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در فرصت مقتضی، تدابیر لازم را در دفاع از این نهاد انقلابی و بالنده ،اتخاذ خواهد کرد. انشاءالله

والسلام علی عبادالله الصالحین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس