کد خبر 829360
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
سیروس پورموسوی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد که فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق،‌ سیروس پورموسوی در مورد دربی خوزستان که فردا در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد، گفت: اعتقاد من این است که فردا بازی جذاب و تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود. هر دو تیم تقریباً روی هم شناخت دارند و نکته مهم این است که هم ما دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم و هم استقلال خوزستان. موقعیت دو تیم طوری است که حتماً باید برنده شوند و فکر می‌کنم تساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد تیم حریف.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه شانس کدام تیم برای برد بیشتر است، خاطر نشان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هر تیمی برای خود شانس برد قائل است. ما تلاش می‌کنیم تا برنده این بازی شویم، چون هدف‌مان این است که امسال سهمیه آسیا بگیریم. البته چند تیم دنبال نایب قهرمانی یا سومی هستند و رقابت در این زمینه فشرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فصل بعد هم قرار است در فولاد بمانید؟»، خاطرنشان کرد: بله، من فصل بعد هم سرمربی فولاد هستم. ابتدای فصل در صحبتی که با مسئولان فولاد انجام دادم، به این موضوع اشاره کردم که قراردادمان دو ساله باشد. مهم‌ترین کار ما برای سال دوم بود، اما خدا را شکر می‌کنیم که با تلاش مجموعه فولاد، بازیکنان، کادرفنی و حمایت هواداران، یک قدم از اهداف‌مان جلوتر افتادیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس