کد خبر 828934
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
توفیقی

پندار توفیقی بعد از پایان جلسه هیات مدیره استقلال گفت: در این جلسه موضوعات جاری باشگاه، بحث مالی و مسائل نقل و انتقالات را بررسی کردیم .

به گزارش مشرق، معاون ورزشی باشگاه استقلال می گوید که تیام درخواستی برای شماره 7 نداده است.

پندار توفیقی بعد از پایان جلسه هیات مدیره استقلال گفت: در این جلسه موضوعات جاری باشگاه، بحث مالی و مسائل نقل و انتقالات را بررسی کردیم و آقای شفر توضیحاتی را ارائه داد و یک سری خواسته هم  برای لیگ قهرمانان داشتند.


وی در ادامه درباره یازالده گومز که در تست استقلال رد شد اما در لیگ پرتغال حضور دارد، عنوان کرد: ممکن است یک بازیکن در هر باشگاهی تست پزشکی بدهد و قبول شود اما یک باشگاه او را رد کند. شاید یک باشگاه هفته ای یک بار بازی کند و ما مجبوریم 4 روز یک بار بازی کنیم. مشکل گومز در شرایط فیزیکی این بازیکن بود و ممکن بود در بازی های سنگین ما را همراهی نکند. همچنین در زمان حضور در تهران نیز ورم داشت و باید 2 هفته فیزیوتراپی می کرد و شفر نیز ایشان را نخواست.


توفیقی درباره مشکلات در مسیر جذب بازیکنان، تصریح کرد: بازیکنان زیادی را پای پرواز برگرداندند و اجازه بدهید فکر هواداران مشغول نشود.


او درباره اهدا شماره 7 به تیام، عنوان کرد: اصلا بحث شماره 7 برای تیام نیست. او بازیکن حرفه ای است و به بازی علاقه دارد و به دنبال حاشیه نیست.


توفیقی در پایان درباره بازگشت قائدی گفت: شرایط قائدی در حال بهتر شدن است و به زودی به تهران می آید. شرایط او بهتر است و در حال فیزیوتراپی در آی سی یو است و امیدواریم زودتر بازگردد. اسم او را برای لیگ قهرمانان رد کردیم و امیدواریم او زودتر به تیم بازگردد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس