کد خبر 828741
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
 احمد نصر جرار

منابع رسانه ای اعلام کردند که «احمد جرار» عامل عملیات استشهادی نابلس که یک خاخام صهیونیست را به هلاکت رسانده بود، به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، «احمد جرار» عامل عملیات استشهادی نابلس توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه احمد نصر جرار مجری عملیات استشهادی نابلس را پس از یک ماه عملیات تعقیب و گریز به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست پس از عملیات نظامی گسترده در دو شهرک السیله الحارثیه و الیامون در غرب شهر جنین که از نیمه‌های شب گذشته آغاز شده بود، موفق شدند این جوان فلسطینی را به شهادت برسانند.

احمد نصر جرار فرزند یکی از فرماندهان ارشد و شهید گردانهای عزالدین قسام  است که ماه گذشته میلادی یک خاخام صهیونیست را در شهرک حفات گلعاد در نزدیکی نابلس به هلاکت رساند.

صهیونیست‌ها طی ماه گذشته چند بار برای دستگیری جرار تلاش کردند اما هر بار ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید:

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با خشم فلسطینیان و محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

از لحظه تصمیم ترامپ تاکنون 15 فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و یا بر اثر حملات هوایی این رژیم به‌شهادت رسیده و صدها تن نیز زخمی و یا دستیگر شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    6 1
    تروریست دیگه!
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    4 3
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    0 1
    رهبر معظم انقلاب، حضرت آیه الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی): «اوج این ایستادگی (ایستادگی مردم فلسطین) همین عملیات استشهادی است. این‏که یک مرد، یک جوان، یک پسر و یک دختر، حاضر می‏شود برای منافع و مصالح ملت و دینش جان خود را فدا کند اوج افتخار و شجاعت و شهامت است. این همان چیزی است که دشمن از آن می‏ترسد؛ لذا شما ملاحظه کردید از رئیس جمهور امریکا گرفته تا همه کسانی که در سراسر دنیا در خطّ امریکا کار می‏کنند و حرف می‏زنند سعی کردند با شماتت و ملامت و فلسفه‏ بافی عملیات استشهادی را متوقّف کنند. نه، عملیات استشهادی اوج عظمت یک ملت و اوج حماسه است. آن‏جایی که یک نیروی نظامی با کمال فداکاری از میهن خود دفاع می‏کند مگر عملیات استشهادی نیست؟» سایت رهبر معظم انقلاب، بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرهنگیان و کارگران سراسر کشور ۱۱/۲/ ۱۳۸۱٫

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس