کد خبر 828508
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
فیلم/ تیزر مجموعه مستند خارج از دید

دست اندرکاران مستند "خارج از دید" نسبت به نامه منتشر شده یکی از نامزدهای دهمین دوره ریاست جمهوری در فضای مجازی، جوابیه‌ای را منتشر کرده‌اند.

به گزارش مشرق، دست اندرکاران مستند "خارج از دید" نسبت به نامه منتشر شده یکی از نامزدهای دهمین دوره ریاست جمهوری در فضای مجازی، جوابیه‌ای را منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌آید:

باسمه تعالی

چنانچه مخاطبان محترم مطلع هستند، اتهاماتی در روزهای اخیر توسط یکی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری نسبت به ارکان بنیادی نظام جمهوری اسلامی و هم‌چنین به مستند "خارج از دید" و عوامل آن نسبت داده شد.

اتهامات مورد ادعا، مجموعه ی "خارج از دید" را #سرشار_از_دروغ، و برخوردار از #روش_رذیلانه و #ناجوانمردانه معرفی کرده است.

از آنجا که نویسنده و یا نویسندگان نامه_ همچون گذشته_ بدون ارائه ی هرگونه سند، اقدام به انتشار عناوین خودساخته نموده‌اند و هم‌چنین طبق ادعای همین نامه در خصوص اهمیت پاسخ‌گویی مسئولین، مجموعه ی عوامل مستند "خارج از دید" حق خود را برای دریافت اسناد مورد ادعای نامه علیه این مستند، محفوظ می دانند.

لذا شایسته است که طراحان و عاملان نامه‌ی مورد نظر، نسبت به #اخلاق_رسانه_ای پایبندی خود را نشان داده و لوازم تأیید اتهامات خود را بیان نمایند.

پیشاپیش آمادگی خود را _ متناسب با صلاحدید مسئولین ذی صلاح _ برای مصاحبه ی مستقیم و رو در رو با نویسنده و عوامل این نامه، درباره‌ی موضوع مستند و حوادث فتنه ۸۸ اعلام می‌نماییم.
باور ما این است که حقیقت نه با اتهام زنی و کلی گویی، که با گفت و گو آشکار خواهد شد.

با احترام؛ دست اندرکاران مستند "خارج از دید"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس