کد خبر 828282
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
پیکه

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا ادعا کرد می داند حرف هایش باعث عصبانیت هواداران اسپانیول خواهد شد و از قصد این کار را می کند.

به گزارش مشرق، مدافع بارسلونا در مورد شادی پس از گلش در داربی کاتالونیا توضیح داد.

 بارسلونا یکشنبه شب در داربی کاتالونیا با گلزنی جرارد پیکه توانست از شکست برابر اسپانیول فرار و  به تساوی یک بر یک دست پیدا کند.

مدافع بارسا پس از گلزنی، تماشاگران حاضر در ورزشگاه کورنیا را به سکوت فراخواند. او پس از بازی در این‌باره گفت: پس از اتفاقات هفته گذشته شادی پس از گل خاصی بود. بخشی از تماشاگران که کم هم نبودند من و خانواده‌ام را نشانه گرفته بودند. بیشتر هواداران اسپانیول را می‌شناسم. آنها انسان‌های خوبی هستند اما کسانی که قدرت را در دست دارند و نسبت به شعارهای توهین‌آمیز واکنشی نشان نمی‌دهند باعث می‌شوند همه برایم یکسان شوند. ما انسان هستیم و هر چیزی حدی دارد. این بازی یک داربی بود و اتفاقات این چنینی در آن رخ می‌دهد. باران همه چیز را سخت کرد.

پیکه افزود: چند روز پیش گفتم اسپانیول کورنیا است و نه کاتالونیا. علاوه بر این آنها مالک چینی دارند و مشاورانشان نیز از این کشور هستند. از من به خاطر گفتن اسپانیول کورنیا شکایت می‌کنند اما از طرفدارانشان به خاطر توهین به خانواده‌ام شکایت نمی‌شود. این یک بی‌احترامی است.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی بارسا به شادی جنجالی پیکه

مدافع بارسلونا در ادامه اظهار کرد: فراخواندن به سکوت کمترین کاری بود که توانستم انجام دهم. ما بازیکنان مسئولیت داریم اما انسان نیز هستیم و نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد واکنش نشان می‌دهیم. هر کسی ظرفیتی دارد. کسانی که فرمان می‌دهند تصمیم‌گیری نمی‌کنند و چیزی نمی‌گویند. به همین خاطر ما نمی‌توانیم ساکت بنشینیم.

بازیکن اسپانیایی در پایان گفت: مانند همیشه از گلزنی‌ام خوشحالم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس