کد خبر 82823
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲

فرهنگ ترکیه سرار تسامح بر سر اصول است وقتی که این کشور رسما قانون اساسی خود را با منطق لائیک(بی دینی ) نوشت پلی شد برای تشکیل کشورهای اسلامی بدون فرهنگ و تمدن و آرمان اسلام.

به گزارش وبلاگستان مشرق عباس علوی در آخرین پست وبلاگ همسنگریها نوشت:
وقتی مصطفی کمال پاشا یا همان آتا ترک، در ترکیه آن روز به قدرت رسید نظر بیشتر تمام صاحب نظران سیاسی این بود که حکومت وی با اعتقادات مردم همخوانی ندارد. ولی با گذشت چند دهه و غربی شدن ترکیه این کشور اسلامی که می رفت تا از لحاظ اعتقادی سقوط کند سرمنزل بسیاری از اتفاقات در منطقه خاورمیانه شد.


این کشور به شدت و در کوتاه تریم زمان به بزرگترین رابط آمریکا در خاورمیانه تبدیل شد و کار تا جایی پیش رفت که فرهنگ غربی و وقانون کشف حجاب در ایران توسط رضا شاه خائن از این کشور به میهن پاکمان منتقل شد.
فرهنگ ترکیه سرار تسامح بر سر اصول است وقتی که این کشور رسما قانون اساسی خود را با منطق لائیک(بی دینی ) نوشت پلی شد برای تشکیل کشورهای اسلامی بدون فرهنگ و تمدن و آرمان اسلام.
پس از یک دوه طولانی زمانی که ترکیه به عنوان عضو ناظر اتحادیه اروپا انتخاب شد وضع بدتر شد به طوری که امروز بیشتر درآمد این کشور از جذب توریست ساحلی است و زن و مرد عریان در یک کشوری که به ظاهر 80% مسلمان هستند قدم می زنند.

از راه اندازی سپر موشکی برضد ایران و وارد کردن کالاهای غیر اخلاقی از ترکیه به ایران که بگزیرم امروز لحن ترکیه در ادبیات دیپلماسی و باج کلانی که در مورد سوریه از غرب گرفته کمی انسان را آزار میدهد عبد الله گل سر میزه شراب ملکه انگلیس می نشیند ولی اردوغان دخترش با حجاب کامل به خانه بخت می فرستد همه را دعوت می کند . باز اردوغان در مراسم عاشورا شرکت می کند ولی در کنار رئیس جمهور آمریکا شام میخورد. در سفرش به تونس می گوید قانون اساسی را لائیک بنویسید و از آن طرف به سوریه اولتیماتوم می دهد که مخالفان را آزاد بگذارد.

به راستی پولی ترکیه برای تجهیز کردن مخالفان سوریه گرفته چقدر است شاید با همان به مردم سومالی کمک کرد.در هر صورت نه خدا راضی است که با ستم کار نشست و برخاست کنی و نه خلق خدا.
امروز دهان رئیس جهمور ترکیه بوی شراب انگلسی می دهد وقتی او حرف می زند جلوی مشام خود را بگیرید چون بینی یک مسلمان آزاده به بوی شراب خون،آن هم خون مرد مظلوم بحرین و یمن و مصر و فلسطین عادت ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس