خبر ویژه

رئیس ‌یک حزب اصلاح‌طلب می‌گوید روحانی بدون تعارف مدیران اقتصادی ضعیف را کنار بگذارد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

درحالی‌که اصلاح‌طلبان طی ۴ سال گذشته، دولت روحانی را «رحم اجاره‌ای» خود خواند و بیشترین سمت‌ها را در دولت گرفته‌اند.


 احمد حکیمی‌پور رئیس‌حزب اراده ملت به تابناک گفت: دولت به عنوان مسئول اجرایی کشور باید توجه ویژه‌ای به این حوزه اقتصاد داشته باشد و درصدد اصلاح شرایط اقتصادی به گونه‌ای که بار مشکلات فعلی از دوش مردم برداشته شود، برآید.


وی با تأکید بر اینکه مردم باید آثار عملی تحقق وعده‌های اقتصادی رئیس‌جمهور و دولت را ببینند، تصریح کرد: باید دید ریشه مشکلات اقتصادی کجاست؟ آیا بحث مدیریتی و ضعف‌های این حوزه است؟ آیا مشکل در عدم اقدام جدی برای رفع معضلات است؟


وی مشکلات مربوط به ‌اشتغال و بیکاری جوانان به ویژه در اقشار تحصیلکرده را بخشی از معضلات جدی اقتصادی خواند و یادآوری کرد: از طرفی فاصله‌ها و شکاف‌های طبقاتی زیاد شده و تبعیض‌ها باعث شده که مردم صدایشان از آنچه در حوزه اقتصادی می‌بینند، بلند شود.


حکیمی‌پور در پاسخ به اینکه وضعیت اقتصادی موجود و اعتراض مردم به آن آیا موجب انجام تغییرات در بدنه اقتصادی دولت خواهد شد یا خیر، گفت: به نظرم باید به این موضوع دقت شود و اگر واقعا بحث مدیریتی است، شاهد انجام تغییرات در مدیریت‌ها و بدنه اقتصادی دولت باشیم.


آنچه امروز شاهد آنیم، این است که مدیریت درستی در منابع و مصارف نداریم و به نظر می‌رسد، تیم اقتصادی دولت باید برای رفع این مشکل که باعث پدید آمدن معضلات عدیده‌ای شده است، گام‌های جدی بردارد.


عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار مجلس درباره اینکه برخی زمان طی شده از شروع به کار دولت را برای ارزیابی عملکردها ناکافی می‌دانند، تأکید کرد: به نظرم چهار، پنج ماه زمان کمی نیست؛ آن هم برای دولتی که در دوره دوم خود فعالیت می‌کند و پیش از این یک تجربه چهار ساله هم داشته است.


وی ادامه داد: حالا که دولت مشکلات اخیر و اعتراضات مردمی را شاهد بوده، به نظر فرصت خوبی برای این است که در تیم اقتصادی دولت بازنگری صورت بگیرد و آنجاهایی که ضعف و مشکل وجود دارد، تغییرات انجام شود.


حکیمی‌پور گفت: ارزیابی از سوی یک تیم کارشناس در مورد فعالیت‌ها، عملکرد و اقدامات در تیم اقتصادی دولت انجام شود و آنجایی که قرار است تصمیمی گرفته شود نیز رسما خود رئیس‌جمهور ورود کند. این ورود رئیس‌جمهور اگر برای انجام تغییرات باشد، باید بدون تعارف و رودربایستی صورت بگیرد و آقای روحانی بدون هیچ ملاحظه‌ای برای بهبود شرایط افراد ضعیف را کنار بگذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SE ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    1 0
    سهم گروههای سیاسی در کابینه روحانی از قبل مشخص شده و او توان دست زدن به کابینه را ندارد.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    2 0
    رحم اجاره ای که نمیتونه تصمیم بگیره اگر میتونست وزیر راه رو کنار میگذاشت که نالایقترین تاجر دولته
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    2 0
    وزیر راه و نفت و اقتصاد رو برکنار کنه و چند تا جوون فعال و پر انرژی بیاره تا حداقل بتونند تا دم در اطاقشون بیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس