کد خبر 827982
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
تیم ب رئال

کهکشانی ها در شبی که تحت تاثیر نمایش دیدنی حریف بودند، با گل دقیقه 89 پاتزینی پیروزی را از دست دادند .

به گزارش مشرق، بحران رئال مادرید همچنان ادامه دارد و این تیم بازهم مقابل حریف خود به تساوی رسید.

کهکشانی ها در شبی که تحت تاثیر نمایش دیدنی حریف بودند، با گل دقیقه 89 پاتزینی پیروزی را از دست دادند تا روند پر فراز و نشیب این تیم استمرار یابد. اولین فرصت در دقیقه 10 برای رئال مادرید ایجاد شد اما همکاری بنزما و مارسلو و ضربه ستاره برزیلی به سمت آسمان رفت.

اما یک دقیقه بعد کهکشانی ها به گل اول دست یافتند. ارسال دقیق کرنر از سوی تونی کروس با ضربه سر راموس همراه بود تا رئال مادرید در دقیقه 11 به گل اول دست یابد.

لحظاتی بعد رئال مادرید می توانست به گل دوم هم دست یابد اما ضربه رونالدو با پاس رو به عقب بنزما به بیرون رفت. در ادامه توپ و میدان کاملا در اختیار شاگردان زیدان بود و آنها بازی خود را به لوانته تحمیل کرده بودند.

در دقیقه 32 کهکشانی ها موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشتند اما ضربه فنی تونی کروس با مهار اویر همراه بود و در ریباند رونالدو توفیقی نداشت.

اما در دقیقه 42 لوانته روی اولین موقعیت جدی خود به گل رسید. مورالس با فراری دیدنی با دروازه رئال مادرید تک به تک شد اما ناواس موفق شد ضربه او را دفع کند ولی در ریباند، بواتنگ با یک ضربه زمینی دقیق کار را به تساوی کشان

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا 45 دقیقه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم اولین فرصت برای رونالدو ایجاد شد اما شلوغی جلوی دروازه مانع گلزنی ستاره پرتغالی رئال مادرید شد.

در دقیقه 56 و با یک ضد حمله سریع، مورالس در دهانه دروازه رئال صاحب موقعیت شد اما عکس العمل زیبای ناواس مانع گلزنی او شد. در دقیقه 69 ایسکو با حرکتی انفرادی صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که اویر ایستاده بود.

در دقیقه 75 بنزما با حرکتی انفرادی در آستانه گلزنی بود اما ضربه نهایی او راهی به دروازه نیافت. روی کرنر همین موقعیت، اویر عکس العمل بسیار خوبی روی ضربه سر راموس نشان داد.

اما در دقیقه 80 بالاخره رئال مادرید به گل رسید. بنزما در محوطه صاحب موقعیت شد و پاس به بیرون او با مهار و ضربه دیدنی ایسکو همراه بود تا رئال مادرید 1-2 از لوانته پیش افتد.

در دقیقه 87 لوانته تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه سر مارتی در دهانه دروازه به شکل عجیبی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 89 لوانته بالاخره به گل تساوی دست یافت. پاتزینی با دروازه رئال تک به تک شد و دروازه ناواس را با ضربه ای دقیق باز کرد. در دقیق 94 ضربه سر مودریچ با فاصله کمی به بیرون رفت تا در نهایت رئال مادرید با نتیجه 2-2 در خانه لوانته متوقف شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس