کد خبر 827745
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
سپاهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست برابر پرسپولیس صدرنشین بدترین رکورد باخت های متوالی خود در تاریخ لیگ برتر را به جای گذاشت.

به گزارش مشرق، سپاهان اصفهان که در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر برای اولین بار منصور ابراهیم زاده را روی نیمکت خود داشت، برابر پرسپولیس به میدان رفت. اصفهانی ها در این دیدار خارج از خانه پس از سه شکست متوالی برابر ذوب آهن، سپیدرود و فولاد خوزستان، نتوانست برابر صدرنشین کاری از پیش برده و چهارمین باخت متوالی را هم متحمل شد.

به این ترتیب، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر برای نخستین بار در این رقابتها به روند چهار باخت متوالی رسید و ضعیف ترین عملکردش در این زمینه را به جای گذاشت.

سپاهان اصفهان پیش از در چند مقطع متحمل سه باخت متوالی شده بود، اما روز گذشته برای اولین بار چهار شکست پی در پی را در لیگ برتر تجربه کرد. نکته قابل توجه در مورد باخت های متوالی این تیم در لیگ برتر این است که در هر چهار دوره این اتفاق در هفته های نزدیک به بیستم رخ داده است. شکست های متوالی زردپوشان اصفهانی در ادوار گذشته لیگ برتر را مشاهده می کنید.

لیگ برتر پنجم؛ سپاهان از هفته ۲۰ تا ۲۲ سه باخت متوالی برابر تیم های برق شیراز، صبا و استقلال تهران متحمل شد. برابر برق شیراز با یک گل و مقابل صبا با دو گل مغلوب شد. در مصاف با آبی پوشان تهران هم با نتیجه ۲ بر یک بازی را واگذار کرد. تاوارس برزیلی هدایت سپاهان را بر عهده داشت که در پایان در رتبه هفتم قرار گرفت.

لیگ برتر پانزدهم؛ سپاهان برای دومین بار در ادوار لیگ برتر، در این دوره از هفته ۱۹ تا ۲۱، سه شکست متوالی را پشت سر گذاشت. فولاد، سایپا و تراکتورسازی سه حریف پیروز برابر شاگردان ایگور استیماچ بودند. سپاهان در پایان این دوره در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت.

لیگ برتر شانزدهم؛ سپاهان اصفهان در این دوره هم ۳ باخت متوالی را تجربه کرد. شاگردان عبدالله ویسی در هفته ۲۰ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب پیکان شدند؛ سپس در یک بازی خانگی با ۳ گل مغلوب ماشین سازی شده و در هفته بعد هم با نتیجه ۲ بر یک به پرسپولیس باختند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس