کد خبر 827602
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
منصور ابراهیم زاده

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس بسته بازی می‌کرد و ما هم هدف‌مان این نبود که از تهران با حداقل امتیاز مسابقه را ترک نکنیم.

به گزارش مشرق، منصور ابراهیم زاده بعد از شکست سپاهان مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: فوتبال امروز را به دو بخش تقسیم می‌کنم، بخش اول این است که پرسپولیس 2 گل زد و ما را برد، به آنها تبریک می‌گویم بخش دوم مربوط به تیم ما است، من از بازیکنانم ممنون هستم چون بازیکنانم با وجود اینکه گل اول را خوردند به تیر دروزاه زدند آنها آینده روشنی دارند و مطمئنا موفق می‌شوند.آنها حتی تمرکزشان را هم از دست دادند به خاطر اتفاق داوری اما به کارشان ادامه دادند.

* با مردانی که روزهای سخت را دیده‌اند کار را پیش می‌بریم

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد کار سپاهان سخت است و برنامه شما برای این‌کار سخت چیست، گفت: کار سخت است اما مردانی که روزهای سخت را دیده‌اند تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسند.

خبرنگاری پرسید شما 9 بازی دیگر در پیش دارید و چقدر کار را سخت می‌دانید که ابراهیم‌زاده پاسخ داد: فکر می‌کنم همین جواب را در سؤال قبل دادم. کار سخت است ولی تلاش می‌کنیم کار را خوب جلو ببریم. 

* پرسپولیس مقابل سپاهان بسته بازی کرد

وی در خصوص اینکه با وجودی که می‌دانست پرسپولیس هجومی بازی می‌کند چرا تیمش باز بازی کرد، گفت: ما باز بازی نکردیم و اتفاقا جمع بودیم. آنها در عمق دفاع ما توپ می‌ریختند که اگر دقت کرده باشید هافبک‌های ما توپ را قطع می‌کردند. حتی گل دوم آنها روی یک ارسال بود که چون تمرکز بازیکنان‌مان چند ثانیه قبل از دست رفته بود طبیعی بود که آن اتفاق بیفتد. اتفاقا معتقدم پرسپولیس بسته بازی می‌کرد و روی توپ‌های بلند سیدجلال حسینی و پرتاب‌های دست بیرانوند ضد حملات انجام می‌داد. ما باز بازی نکردیم و تفکر ما هم این نبود که با حداقل امتیاز از تهران نرویم. یعنی این برنامه را داشتیم که روی ضدحملات به موقعیت برسیم اما در مجموع فکر می‌کنم بیشتر باید روی مسائل روانی کار کنیم.

در همین رابطه بخوانید:

برانکو: از عدم تمدید قرارداد بازیکنان ناراحت نیستم

* از یاوری کمک روحی می‌گیریم

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه حضور شخصی مثل یاوری در سپاهان چقدر از لحاظ روحی می‌تواند به تیم کمک کند و آیا فکری برای این موضوع که سپاهان در خطر سقوط قرار دارد کرده است یا خیر، گفت: اولا ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و ثانیا ما برای موفقیت از تمام نیروهایمان استفاده خواهیم کرد. آنها که شاهینی و سپاهانی هستند به موفقیت فکر می‌کنند و درست است که برخی مربیان می‌توانند از لحاظ روانشناسی روی تیم‌شان کار کنند اما ما از افرادی مانند یاوری کمک روحی و روانی می‌گیریم. کار سخت است ومن این موضوع را قبول دارم اما برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید حسن IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    13 9
    آقای ابراهیم زاده.مطمئنی درباره بازی پرسپولیس-سپاهان صحبت می کنی.اگه دروازه بانتون نبود که حداقل 5 تا می خوردید.بابا یه کم انصاف داشته باشین تو رو به خدا.
  • نادر IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    9 1
    من که هر چی بازی رو نگاه کردم یا پرسپولیس داشت حمله می کرد یا تک به تک ها رو مهاجمان بی دقت این تیم خراب کردن سپاهان حتی یک موقعیت مسلم گل نداشت......
  • پویا رهگذر IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    1 1
    خدا وکیلی باز میرن از چین سنگ پا وارد میکنن.اگه خودت به حرفت اعتقاد داشته باشی میری دست دو.!!!!قبول شکست و اشتباه پیمودن نیمی از راه پیروزیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس