کد خبر 827535
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
محمد آذرجهرمی

در تعرفه جدید، مشترکین کم مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند، فاقد انتخاب مناسب هستند. برای رضایت این دسته از کاربران، پیشنهادهایی در حال بررسی است که تلاش میکنیم تا فروردین ماه به نتیجه نهایی برسد.

به گزارش مشرق، آذری جهرمی که اخیرا به کرمان سفر کرده است در پست اینستاگرامی جدیدش توضیحاتی درباره انحصار شرکت مخابرات ایران در واگذاری اینترنت خانگی به کاربران ارائه داده است.

توضیح در مورد چند سوال مکرر شما عزیزان:
در مورد وجود انحصار برای شرکت مخابرات ایران در واگذاری اینترنت خانگی، همانگونه که قبلا عرض کرده بودم با توجه به مصوبه۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات و لزوم اصلاح این رفتار، شرکت مخابرات ایران تا کنون با دو شرکت دیگر به تفاهمات قراردادی رسیده و با ابلاغ آن به استانهای خود شرایط برای خرید سرویس از این شرکتها فراهم شده است. سازمان تنظیم مقررات موظف شده است بر نحوه اجرای این مصوبه نظارت نماید، در صورت وجود مشکل گزارش آن به سامانه۱۹۵ در پیگیری موثر خواهد بود.

در این باره بیشتر بخوانید:

واسطه‌ها در حوزه مسیریابی اینترنت حذف شد


در تعرفه جدید، مشترکین کم مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند، فاقد انتخاب مناسب هستند. برای رضایت این دسته از کاربران، پیشنهادهایی در حال بررسی است که تلاش میکنیم تا فروردین ماه به نتیجه نهایی برسد.


در مورد بهبود کیفیت بازیهای آنلاین، علاوه بر اینکه کیفیت این بازیها مورد پایش دائمی قرار گرفته تا شرایط نسبی فعلی تثبیت گردد، تیمی مشغول به مذاکره و پیگیری هستند تا بهبود مناسبی حاصل گردد.


در تعرفه جدید، شرکتها موظفند ابتدا از اینکه سرعت مورد تقاضای مشترک قابل واگذاری است اطمینان حاصل نموده و سپس نسبت به دائری اقدام نمایند. دائری سرویس بدون حصول اطمینان از سرعت تخلف است و سازمان تنظیم مقررات موظف شده است بر حسن اجرای مصوبه نظارت نماید


در خصوص لیست سایتهای داخلی که نیم بها محاسبه می‌شوند، در مصوبه آمده که کلیه سایتهایی که در درون کشور میزبانی می‌شوند بایستی نیم بها محاسبه گردند. بنابراین لیست پانصد سایت سابق فاقد اعتبار برای محاسبه و شرکتهای ارائه دهنده سرویس موظفند مصوبه را اجرا نمایند.

اینستاگرام آذری جهرمی وزیر ارتباطات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اکبر IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    4 2
    دمت گرم وزیر. هر کاری می کنی زودتر انجام بده که مردم در مضیغه هستند
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    0 0
    اینترنت هنوز هم گران هست و میشه گفت حتی بدتر هم شده. (مقایسه کنید با سطح درآمد مردم، قیمت اینترنت و خدمات و سرویس های دریافتی در کشورهای خارجی مثل: ژاپن، آمریکا، کره جنوبی و ...)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس