کد خبر 827445
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵
سامان قدوس

ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس با ابراز خوشحالی از دریافت پیشنهاد سلتاویگو اسپانیا گفت: مشتاق به ماندن در اوسترشوندس هستم.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت اکسپرسن سوئد، به رغم رسیدن به خط پایانی فصل نقل‌وانتقالاتی ماه ژانویه دیگر روشن است که سامان قدوس در تیم اوسترشوندس می‌ماند. بازیکنی که پیشنهادی در حدود 60 میلیون کرون از تیم سلتاویگو اسپانیا دریافت کرده بود.

ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس در این رابطه گفت: برای من دریافت چنین پیشنهاد فوق‌العاده‌ای افتخاری بزرگ است اما مشتاق هستم تا در تیم اوسترشوندس بمانم.

وی افزود: الان بازی پلی‌آف لیگ اروپا برابر آرسنال و جام حذفی سوئد در انتظار اوسترشوندس است. برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه نیز امیدهایی دارم. من 2 سال دیگر با تیم اوسترشوندس قرارداد دارم و از حضور در این تیم خوشحال هستم. همه این مساله را می‌دانند. آینده من روشن است و باشگاه هم می‌داند چگونه خواهد بود. بنابراین به فوتبالم در اوسترشوندس ادامه می‌دهم.

دانیل کیدنبرگ، رئیس باشگاه اوسترشوندس نیز چند روز قبل با اشاره به قیمت 60 میلیون کرونی سامان قدوس گفته بود: می‌دانم که قدوس بازیکنی خوب و فروتن است. او پتانسیل‌هایی برای پیشرفت دارد. رقابت‌های سختی پیش روی اوسترشوندس است و کارهای فوق‌العاده‌ای انجام خواهد داد. قدوس در جام جهانی 2018 روسیه بهتر از الان می‌شود. می‌توانیم او را با قیمت بیشتری در تابستان سال جاری میلادی بفروشیم، زیرا باشگاه‌های بیشتری دنبالش خواهند آمد. این تصمیم به نفع او و ما خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس