کد خبر 827354
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
محمد عبداللهی

جناب روحانی گفتند :" باید صدای مردم را شنید" . بسیار خب ،خوب است به جای بازی در نقش اپوزیسیون و فرار به جلو جنابعالی هم بخشی از صدایمردم را بشنوید.

به گزارش مشرق‌، محمد عبداللهی جامعه شناس و استاد دانشگاه، در واکنش به سخنان اخیر روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

جناب روحانی گفتند :" باید صدای مردم را شنید" . بسیار خب ،خوب است به جای بازی در نقش #اپوزیسیون و فرار به جلو جنابعالی هم بخشی از #صدای_مردم را بشنوید ؛ قاطبه مردم و حتی هواداران جنابتان از نابسامانی #اقتصادی ، #ناکارآمدی وزرای جنابعالی ، #بیکاری جوانان، #وعده های توخالی انتخاباتی ،4 سال وعده های پوچ برجامی، وزرای میلیاردی کابینه ، #ناتوانی دولت در مدیریت بحران ها (مثلا زلزله کرمانشاه و برف اخیر) ، #اختلاس های ریز و درشت برخی دولتمردان، حسین فریدون ها و صفدرهای کابینه، مجهولات هزینه ای دولت که دیوان محاسبات از آنها پرده برداشته و خیلی موارد کوچک و بزرگ دیگر از شخص جنابعالی گله مندند.

بیشتر بخوانید:

چند نکته در خصوص مصاحبه دیشب رییس جمهور

"ناراضی تراشی عمدی" کار چه کسانی است؟

پس به جای سفارش های پنهان به بستن دهان منتقدان و گرفتن ژشتهای #آزادیخواهانه در آشکار ، به نصیحت های امام مسلمین گوش فرا دهید که راه نجات نه در "فرافکنی"  و نه در  "همصدایی با اپوزیسیون" که در یک عزم انقلابی برای بیرون ریختن عناصر ناکارآمد و سست بنیاد از تیم دولت و برداشتن خیز جدی تر برای "کار و خدمت به مردم" است . خوب که بشنوید و ببینید متوجه میشوید که بن مایه اعتراضات اخیر در برخی شهرها محصول ناکارامدی دولتی است که با ضعف تدبیر ، امید مردم را ناامید کرد و الا مردم از انقلاب خسته نیستند از انقلابیون خسته و دنیازده ناامیدند .آقای #روحانی!  پیشنهاد میکنم به نصیحت رییس جمهور محترم گوش کنید و تا دیر نشده صدای مردم معترض را بشنوید! محمد عبدالهی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    1 0
    معیار تورم جیب مردم است . هنگام تبلیغات انتخاباتی . معیار تورم بانک مرکزی است و مرکز آمار است و ... بعد از کسب قدرت کدام درست است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس