نوری همدانی

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت:خدمت به اسلام و نظام مهم است که شما امتحان خود را در این زمینه به‌خوبی پس داده‌اید و پرونده شما همگی خوب بوده است، هرکجا که هستید موفق و مؤید باشید.

به گزارش مشرق،‌ ظهر امروز آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، یکی از موضوعات قرآن کریم را که مسئله آزمایش و امتحان بود را بیان کرد و اظهار داشت: علم و درجات علمی اشخاص زود مشخص می‌شود و با یک سنگ محک‌هایی می‌توان فهمید فلان شخص در چه حدی است اما امتحان خداوند تنها به علم نیست بلکه به عمل، ایمان و اعتقاد و باورهای درونی در طول زندگی بستگی دارد.

وی افزود: انسان هر کاری که در طول زندگی انجام داده است در پیشگاه خداوند باز و روشن است بنابراین باید در انجام اعمال خود مراقبت کرده و بدانیم در معرض امتحان پروردگار قرار داریم و باید ببینیم تا چه اندازه توانسته‌ایم در این امتحان سربلند باشیم.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله نوری همدانی: انقلاب اسلامی نقاب از چهره تنفربرانگیز غرب کنار زد

اعتراض به مشکلات اقتصادی "حق شرعی و قانونی" است

مرجع تقلید شیعیان با بیان مساوی نبودن امتحانات الهی گفت: فراز و فرودها همگی در امتحان الهی مؤثر هستند، خداوند متعال پیش آمدهایی پیش می‌آورد تا انسان‌ها کاملاً شناخته شوند و صداقت، راستی و درستی و خیانت‌های انسان همگی سنجیده می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت: شما امتحان‌های خود را به‌خوبی پس داده‌اید، خدمت به اسلام و نظام مهم است که شما امتحان خود را در این زمینه به‌خوبی پس داده‌اید و پرونده شما همگی خوب بوده است، هرکجا که هستید موفق و مؤید باشید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
    8 0
    قالیباف یک نعمت بود ادمی که نیروی انتظامی و تهران را ارتقا داد و خیلی خدمات دیگر نمیدونم چرا قدرشو نمیدونیم اگر در کشوری دیگر مثل ژاپن بودن حتما مجسمش را می ساختن
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
    3 0
    قالیباف عالیه.
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    0 0
    قالیباف عملکرد بسیار خوبی در تهران داشت بدون بودجه صدها کیلومتر مترو زد و واقعا عجیب بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس