کد خبر 827305
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
ای اف سی

اماراتی‌ها پس از شکست اخیر خود مقابل قطر به شدت عصبانی هستند.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌پس از اعلام رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حضور عربستان و امارات برای بازی با تیم‌های قطری در خاک این کشور، اماراتی‌ها به شدت عصبانی و ناراحت هستند.

به نقل از الرای، با وجود این که دو کشور امارات و عربستان پیش از این تاکید کرده بودند که در خاک قطر به میدان نخواهند رفت اما کنفدراسیون فوتبال آسیا رای دیگری را صادر و تاکید کرد که قطر هیچ مشکلی برای میزبانی ندارد و باید باشگاه‌های اماراتی و عربستانی بازی‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار کنند و چاره‌ای جز بازی کردن در قطر ندارند.

دو کشور عربستان و امارات از موضع گیری قبلی خود که در آن تهدید به کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا کرده بودند کوتاه آمدند و تاکید کردند که در قطر به میدان می‌روند  اما به نظر می‌رسد که آنها به دنبال بهانه گیری و سنگ اندازی هستند.

فدراسیون فوتبال امارات با منتشر کردن بیانیه اعلام کرد که تنها در شرایطی خاص اجازه ورود قطری‌ها را به امارات می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که هر چهار تیم قطری نمی‌توانند در فهرست خود از ابتدا تا پایان مرحله گروهی تغییری به وجود آورند و اگر تغییری به وجود آید اجازه ورود بازیکن جدید داده نمی‌شود.

این تصمیم کشور امارات و چند بند عجیب دیگر بیانیه باعث اعتراض قطری‌ها شده است و باید دید که کنفدراسیون فوتبال آسیا چه واکنشی از خود نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس