کد خبر 826794
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
دهه فجر

مجموعه‌ای از برنامه‌های ترکیبی، زنده و مستند با موضوع انقلاب اسلامی طی دهه فجر امسال از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش مشرق - با توجه به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، شبکه افق مجموعه‌ای از برنامه‌های ترکیبی، زنده و مستند با موضوع انقلاب اسلامی را تولید و روانه آنتن می‌کند.

بر این اساس ویژه برنامه «جهان آرا» به موضوعات مختلفی پیرامون انقلاب اسلامی و وقایع تاریخی پس از پیروزی نهضت اسلامی می‌پردازد؛ این برنامه در روزهای 14، 15، 16، 21 و 22 بهمن ماه به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت و زمان پخش آن هم ساعت 22 و تکرار روز بعد ساعت 15:30 در نظر گرفته شده است.

سریال تلویزیونی «انقلاب زیبا» نیز که پخش آن چندی است از شبکه افق شروع شده در این ایام طبق زمان‌بندی قبلی یعنی هر شب ساعت 23:30 و تکرار آن ساعت های 9:30 و 14:30 روز بعد پخش خواهد شد.

مجموعه مستند «در برابر طوفان» نیز طی دهه فجر امسال در 10 قسمت 32 دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود؛ تهیه‌کننده و کارگردان این مستند، مهدی نقویان است. در برابر طوفان، روایت‌گر تاریخ سیاسی و اجتماعی پهلوی دوم از زمان پادشاهی محمدرضا شاه تا انقلاب اسلامی است. در این مجموعه صداها و تصاویر دیده نشده از تاریخ معاصر کشور به نمایش در می‌آید.

همچنین قرار است در این ایام شاهد پخش سری دوم مجموعه مستند «خاطره محله ما» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرعباس مجذوبی از شبکه افق باشیم؛ این سریال شامل بازسازی وقایع سال 57 است که منجر به پیروزی انقلاب شد.

مجموعه‌ای از مستندهای تولیدی و تأمینی با موضوع انقلاب اسلامی نیز طی این مدت از شبکه افق پخش شده‌اند یا در نوبت پخش قرار دارند؛ «شکوفه‌های زمستان» کاری از سید جمال عود سیمین، بررسی نقش حلقه هنری محله سی متری جی در شکل‌گیری اولین گروه‌های هنری دهه 50، «فرزند CIA» با تهیه‌کنندگی ایمان گودرزی، عملکرد و اقدامات سازمان امنیت و اطلاعات کشور در زمان شاه و «طیبه»، کاری از امین کفاش‌زاده روایتی از زندگی شهیده طیبه واعظی از جمله این مستندها هستند.

علاوه بر اینها 10 کار کوتاه شامل کلیپ، نماهنگ، سرود و ... نیز در ایام دهه فجر در میانه برنامه‌ها روی آنتن می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس