کد خبر 826791
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال از برتری تیمش مقابل صنعت نفت آبادان و راهیابی به دیدار نهایی جام حذفی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:دقایق قبل از بازی کمی عصبی بودم و فکر می‌کردم حتی بازی را واگذار کنیم، روحیه تیمی ما فوق العاده است.

 وینفرد شفر پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی و صعود به فینال گفت:  در بازی گذشته هم گفتم عاشق تیمم هستم. سرمربی این تیم هستم.شخصیت این تیم بسیار بسیار بزرگ و خوب فوق العاده است. دقایق قبل از بازی کمی عصبی بودم و فکر می‌کردم حتی بازی را واگذار کنیم. روحیه تیمی ما فوق العاده است. مشکل قائدی را می‌دانید فینالیست شدن را به قائدی در بیمارستان تقدیم می‌کنیم.

* کی‌روش باید بابت حضور این بازیکنان در تیم ملی خوشحال باشد

وی افزود: من از ابتدای مسابقه عصبی نبودم، خوشحالم وقتی می‌توانم مقابل برزیل فوتبال بازی کنم، من با تیم ملی کامرون هم با برزیل بازی کردم و این تیم را در پاریس یک بر صفر بردیم، بازی بسیار سختی برای ما بود با توجه به شرایطی که وجود داشت و هواداران حریف حضور داشتند می‌دانستیم که صنعت نفت از توپ‌های بلند استفاده می‌کند اما خط هافبک و دفاع ما خیلی خوب عمل کرد. کی‌روش باید بابت حضور این بازیکنان در تیم ملی خوشحال باشد.

* این فینال را به همه هواداران تقدیم می‌کنم

وی افزود: به همه بازیکنانم از اول تا آخر تبریک می‌گویم، این فینال را همچنین به هواداران خوبمان تقدیم می‌کنم، هوادارانی که نه فقط در تهران بلکه در سراسر ایران حضور دارند و حتی در کشورهای دیگر از جمله آلمان هم هواداران استقلال حاضرند. این فینال را به همه آنها تقدیم می‌کنم.

* به بازیکن جدید نیاز داریم و امیدوارم فردا این کار را تمام کنیم

شفر با اشاره به جذب نشدن بازیکن جدید گفت: می‌بینید که بازیکن جدید نداریم، مدیرعامل باشگاه می‌خواهد فردا در این مورد با من صحبت کند و امیدوارم فردا این مسئله تمام شود. بازیکنان ما از ۱۰۰ درصد توانایی خود بهره می‌گیرند. نورافکن ابتدا در جناح راست بازی می‌کرد و در ۲۰ دقیقه آخر به سمت چپ آمد و فشار خوبی هم روی حریف آورد، ما به بازیکن جدید نیاز داریم و امیدوارم که فردا این کار را تمام کنیم.

*گام بلندی برای جام جهانی برداشتیم

وی افزود: خیلی خوشحالم صنعت نفت این هواداران پرشور را دارد. آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در بازی بعدی موفق باشد. ما امروز یک اشتباه داشتیم که همان تبدیل به ضد حمله شد و گل خوردیم، همه بازیکنان ما خوب بودند اما امید ابراهیمی بسیار عالی بازی کرد، او در پاس دادن و دفاع خیلی خوب بود. پژمان منتظری و مجید حسینی و همه بازیکنان خوب بودند اما ابراهیمی ذهنش را آماده بازی کرده بود و عملکرد بسیار خوبی داشت. گام بلندی برای جام جهانی برداشتیم، کارلوس کی‌روش باید خوشحال باشد بابت این بازیکنان خوبی که در تیم ملی دارد، فقط منظورم به بازیکنان استقلال نیست بلکه همه نفرات خوب هستند. امیدوارم شما را در فینال هم ببینم، شهر بسیار خوب و کشور بسیار زیبایی داریم.

* مگر شما زبان آلمانی من را متوجه می‌شوید؟!

شفر در مورد اینکه خیلی به داور اعتراض می‌کرد، اظهار داشت: این سوال یک مقدار غافلگیرکننده است، از من می‌پرسند چرا علیه داور صحبت کردی مگر شما زبان آلمانی من را متوجه می‌شوید؟

* فوتبال ایران باید خوشحال باشد که چنین داورانی دارد

وی در واکنش به اینکه او با هر سوت به داور اعتراض می‌کرد اظهار داشت: داور بسیار خوب قضاوت کرد، هم او و هم کمک‌هایش عالی بودند، من فقط زمانی هیجانی بودم که توپ را از دست می‌دادیم. این داور فینال المپیک را سوت زده است و داور بسیار خوبی است، نمی‌خواهم اهالی رسانه دائماً بگویند راجع به داور صحبت می‌کنی، من راجع به داور صحبت نمی‌کنم. شاید بتوانم برخی از صحبت‌هایم را برای شما ترجمه کنم، این صحبت‌ها فقط با بازیکنان تیمم است، ما موقعی که شکست هم بخوریم در مورد داور حرف نمی‌زنیم، فوتبال ایران باید خوشحال باشد که چنین داورانی دارد.

* امروز رحمتی درون دروازه بود و در بازی بعدی حسینی بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا در بازی با ذوب‌آهن به ترکیب برنده تیمش دست خواهد زد و در لیگ از حسینی استقاده می‌کند، گفت: بارها گفته‌ام در بازی‌های جام حذفی رحمتی و در بازی‌های لیگ حسینی درون دروازه می‌ایستد، رحمتی ۲ بازی لیگ را درون دروازه ایستاد و قرار شد اگر خوب باشد در لیگ هم گلری کند، امروز مهدی رحمتی درون دروازه بود و در بازی بعدی حسینی بازی می‌کند. من با بازیکنان، شما و همکارانم صادق هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس