وزیر کشور

وزیر کشور گفت: گزارش‌هایی در خصوص تیم‌های عملیاتی تروریستی داشتیم و الحمدالله با اشراف نیروهای امنیتی و نظامی توانستیم هم ورود سلاح و هم مواد منفجره و تیم‌هایی که وارد کشور می‌شوند را شناسایی کنیم.

به گزارش مشرق، رحمانی فضلی وزیر کشور جزئیاتی از درگیری روز گذشته نیروهای امنیتی با تروریست‌ها در غرب کشور بیان کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه پنجمین جلسه مشترک شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با بیان جزئیاتی از برخورد نیروهای امنیتی با تروریست‌ها که روز گذشته اتفاق افتاد، افزود: به طور مرتب گزارش‌هایی در خصوص تیم‌های عملیاتی تروریستی داشتیم و الحمدالله با اشراف نیروهای امنیتی و نظامی توانستیم هم ورود سلاح و هم مواد منفجره و تیم‌هایی که وارد کشور می‌شوند را شناسایی کرده و با آنها به موقع و سریع برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید:

بروجردی:‌سپاه عملیات داعش در غرب کشور را خنثی کرد

وی ادامه داد: دیروز نیروهای بسیجی، نیروهای سپاه و وزارت اطلاعات که از قبل تیمی را شناسایی کرده بودند و حدود 22 نفر بودند، 15 تا 16 نفر آنها را دستگیر کردند، یک نفر را به هلاکت رساندند و چهار نفر نیز گریختند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در این درگیری سه نفر از نیروها از جمله دو بسیجی و یک پاسدار به شهادت رسیدند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در حوزه امنیتی با ورود این تیم و با کمک مردم و همکاری آن‌ها در مناطق مرزی و هوشیاری نیروهای ما و رصد مستمر در داخل و خارج مرزها توانستیم کنترل خوبی داشته باشیم. البته نیازمند کمک مردم هستیم و اگر مردم در نقطه‌ای از کشور با موارد مشکوکی مواجه شدند و یا اخباری به دست آن‌ها رسید که دال بر گزارشات و موضوعات امنیتی بود به مسئولات امنیتی و وزارت اطلاعات گزارش دهند تا بتوانیم کشور را از تهدیدات دشمن حفظ کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس