کد خبر 825864
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
گتوسو گتوزو

«جنارو گتوسو»، سرمربی تیم آ ث میلان در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل لاتزیو صحبت‌های جالبی درمورد سرمربی تیم حریف انجام داد.

به گزارش مشرق، میلان این هفته در سری ‌A ایتالیا باید مقابل لاتزیو به میدان برود. گتوسو، سرمربی میلان در آستانه این دیدار حساس صحبت‌های جالبی درمورد «سیمونه اینزاگی»، سرمربی حریف انجام داده است و او را برتر از خود دانسته است.

جنارو گتوسو، سرمربی میلان در آستانه بازی حساس تیمش در سری A ایتالیا مقابل لاتزیو از برتر بودن سیمونه اینزاگی، سرمربی رقیب نسبت به خودش سخن گفت.

 او اظهار داشت: لاتزیو ترکیبی از قدرت و تکنیک را ارائه می‌کند و در ضدحملات بسیار باهوش است.باید هم از نظر فیزیکی و هم به  لحاظ تکنیکی آماده باشیم. در حال حاضر در فرم خوبی قرار داریم اما باید شرایط خودمان در جریان بازی را بهتر کنیم. موظفیم در خانه مقابل لاتزیو بهترین عملکرد ممکن را ارائه کنیم. می‌خواهیم نشان دهیم در سن سیرو قدرتمند هستیم. مطمئنم بازی خیلی خوب به نمایش خواهیم گذاشت.

 او در تمجید از سرمربی رقیب افزود: لاتزیو حتی بدون  ایموبیله هم قوی است چون  اندرسون و نانی را دارد. همه بازیکنان لاتزیو خوب هستند.  سیمونه اینزاگی را می شناسم. او از من با استعدادتر نشان داده ؛ هرچند  مدرک مربیگری را  با هم گرفتیم. سیمونه با وجود  تجربه زیاد مدام در حال یادگیری نشان می‌دهد. اینزاگی با هوش بالا به قلب بازیکنان خود نفوذ کرده است. حاضرم قول دهم نستا حداکثر تا 3 دیگر به میلان برمی‌گردد چون اینجا خانه اوست. اصرار نکنید الان 40 ساله شدن بوفون را تبریک بگویم چون این کارها قبل از بازی بدشانسی می‌آورد! پس از پایان بازی تیمم به این چهره دوست‌داشتنی تبریک خواهم گفت!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس