کد خبر 825861
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
استقلال پارس جنوبی

پس از پایان بازی استقلال با پارس جنوبی مسئولان تیم جنوبی به شدت به داوری معترض بودند اما نتایج آنالیز داوری این دیدار نشان می‌دهد اعتراض آنها بی مورد بوده است.

به گزارش مشرق، در جریان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران موفق شد در ورزشگاه آزادی پارس جنوبی جم را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو بردارد. در این دیدار داور مسابقه یک پنالتی برای شاگردان شفر گرفت و یک بازیکن پارس را از زمین اخراج کرد که همین موضوع باعث اعتراض شدید مسئولان تیم جنوبی به داوری شد.

کمیته آنالیز داوری فدراسیون فوتبال روز گذشته تشکیل جلسه داد تا عملکرد داوران در هفته بیست و یکم لیگ برتر را ارزیابی کند. در بازی استقلال و پارس جنوبی که سرمربی پارس جنوبی به شدت به داور معترض بود کمیته داوران فیلم مسابقه را آنالیز کرد و در نهایت به این نتیجه رسید که پنالتی اعلام شده به سود استقلال در دقیقه ۴ درست بوده است و داور باید یک کارت زرد به مدافع پارس جنوبی هم می‌داد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

ادامه حملات مهدی تارتار به داوری

در دقیقه ۹ خطای روی مهاجم پارس جنوبی صورت نگرفت و بازیکن پارس جنوبی شبیه‌سازی کرده است که داور به درستی به سیف‌اللهی مهاجم پارس جنوبی به خاطر شبیه‌سازی و اعتراض کارت زرد نشان می‌دهد. پنالتی اعلام شده به سود پارس جنوبی در نیمه دوم کاملاً اشتباه بوده ضمن اینکه داور باید هر دوضربه پنالتی را به خاطر ورود زدهنگام بازیکنان به محوطه جریمه تکرار می‌کرد. 

روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن پارس جنوبی هم کارت زرد دوم را به دلیل آنکه با آرنج به بازیکن استقلال ضربه زد به درستی دریافت کرده و اخراج او هم درست بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    0 1
    البته انچنان هم بی مورد نبود چرا که اگر پنالتی جباروف تکرار میشد شاید جباروف نمیتوانست بار دوم گل کند وهمین امر باعث میشد که استقلال نتواند روال کار خود را پیگیری کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس