خادم

رسول خادم در نامه‌ای به اعضای شورای فنی تیم‌های ملی از آنها خواست هر چه سریعتر نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اقدام کنند.

به گزارش مشرق، متن نامه ارسالی خادم به اعضای شورای فنی تیم‌های ملی به شرح زیر است:

احتراماً، همانطور که مستحضر هستید، پیرو تصمیم شورای محترم فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، در جلسه مورخ دهم دیماه ٩٦ مقرر گردید، بنا به تجربیات مختصر اینجانب در جایگاه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور (در سالهای  2012 تا 2016 میلادی)، تا زمان برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی (مرحله نهایی)، به منظور کمک به حفظ شرایط فنی تیم ملی مذکور و نیز ایجاد فرصت برای ادامه ارزیابی و انتخاب سرمربی واجدشرایط، مسئولیت فنی تیم، برعهده اینجانب باشد.

با توجه به اینکه گویا تعداد قابل توجهی از مربیان محترم و شناخته شده در جامعه کشتی، علاقمند به حضور در این سمت و پذیرش مسئولیت  سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور هستند، ضرورت دارد هرچه سریعتر  نسبت به انتخاب مربی واجد شرایط که بتواند بار سنگین مسئولیت مذکور را بر عهده گرفته، اقدام شود.

بدیهی است همانگونه که تصمیمات متخذه در خصوص تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور از سال 2013 میلادی تا کنون، در چارچوب ضوابط مندرج در فرآیند انتخابی تیم‌های ملی کشتی کشور، با اولویت نتایج حاصله در انتخابی تیم ملی و در نهایت جمع بندی نظرات اعضای محترم شورای فنی محقق گردیده و به لطف خدا، نتایج نسبی نیز به همراه داشته است، سرمربی واجد شرایط و منتخب باید در تعامل با اعضای محترم شورای فنی و ضوابط جاری فرایند مذکور، مسئولیت یاد شده را برعهده گرفته و با اعتقاد به کارکرد برتر خردجمعی نسبت به نظرات شخصی و سلیقه‌ای خویش، در حوزه فنی تیم ملی یادشده، عمل نماید.

از اینرو با عنایت به آگاهی کامل اعضای محترم شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد که همگی از بزرگان و پیشکسوتان ارزشمند کشتی کشور محسوب می‌شوند، از میزان توانایی و قابلیت‌های مدیریتی، اخلاقی، روانی و فنی افراد علاقمند به پذیرش این مسئولیت، تقاضا دارد هرچه سریعتر نسبت به معرفی مربیان واجد شرایط جهت بررسی در شورا و ارائه همفکری و مشاوره مضاعف در این خصوص در جلسات مربوطه، اقدامات شایسته را مبذول دارند.

لازم به توضیح می‌داند اینجانب تا زمان تصمیم‌گیری شورای محترم فنی، نسبت به پیگیری امور فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران، در حد توان اهتمام خواهم ورزید.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس