کد خبر 825556
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
مسی

فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا صریحاً اعلام کرد که اگر در برخی از بازی‌ها سرمربی تیم او را روی نیمکت‌ بنشاند ناراحت نمی‌شود.

به گزارش مشرق، لیونل مسی در یک برنامه تبلیغاتی که روز گذشته (جمعه) برگزار شد، تأکید کرد با اینکه ارنستو والورده برای میدان دادن به تمام بازیکنان بارسلونا از سیستم چرخشی استفاده کرده و او را در برخی بازی‌ها نیمکت‌نشین کند، هیچ مشکلی ندارد.

در فصول اخیر مسی معمولاً جزو آن دسته از بازیکنانی بوده که در تمام بازی‌های بارسلونا 90 دقیقه در میدان حضور داشته اما با بالا رفتن سنش و نیازهای تیم، مسی هم جزو آن دسته از بازیکنانی قرار گرفته که گهگاه تعویض می‌شوند یا از ابتدا به میدان نمی‌روند که البته خودش با این موضوع مشکلی ندارد.

او به خبرنگاران گفت: این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد. من اغلب اوقات با او صحبت می‌کنم و مانند دیگر هم‌تیمی‌هایم هیچ مشکلی هم با استفاده از سیستم چرخشی ندارم. خوشبختانه، تیم ما دارد به خوبی پیش می‌رود و (هفته گذشته در جام حذفی) هم برابر اسپانیول از یک آزمون سخت سربلند بیرون آمد. از وضعیت‌مان راضی هستیم اما هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل داریم.

در جریان بازی برگشت دربی کاتالونیا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، فیلیپه کوتینیو، بازیکن جدید بارسایی‌ها اولین بازی‌اش را به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم انجام داد و در 22 دقیقه پایانی جانشین آندرس اینیستا بود.

مسی در این خصوص هم گفت: سرمربی جدید از روز اول همه چیز را روشن کرد. او گفت چه انتظاراتی از ما دارد و ما هم خودمان را با خواسته‌هایش وفق دادیم. از نظر دفاعی بارسلونا تقویت شده است و بازیکنان باکیفیتی هم به جمع ما اضافه شده‌اند که مشکلات دفاعی‌مان را حل می‌کنند. هم کوتینیو، هم یری مینا که به تازگی به ما پیوسته‌اند، بازیکنان باکیفیتی هستند و ما از ورود آنها خوشحالیم.

کاپیتان دوم کاتالان‌ها در پاسخ به سؤالی در خصوص احتمال موفقیتش در پایان فصل جاری برای کسب ششمین توپ طلای دوران بازیگری‌اش، تأکید کرد که بردن جام‌های تیمی را ترجیح می‌دهد.

او عنوان کرد: همیشه گفته‌ام که هدف من بردن جوایز انفرادی نیست بلکه بردن جام‌های تیمی است. من امیدوارم که ما به بهترین شکل فصل را به پایان برسانیم. اهداف ما همان چیزهایی است که هر فصل داشته‌ایم. می‌خواهیم همه جام‌ها را ببریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس