کد خبر 825178
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸
سوروس

میلیاردر یهودی و متنفذ آمریکایی که روابط سردی با رئیس‌جمهور این کشور دارد، دولت او را «خطری برای جهان» خواند و درباره پایان «پدیده ترامپ» تا سال 2020 صحبت کرد.

به گزارش مشرق، «جورج سوروس» که از حامیان سرسخت هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 بوده و روابط سردی با دونالد ترامپ دارد، در نشست مجمع جهانی اقتصادی در داووس اظهاراتی علیه رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرد.

این سرمایه‌دار آمریکایی مجارستانی‌تبار، که مدیریت صندوق 26 میلیارد دلاری سوروس و ریاست هیأت مدیره جهانی بنیادهای "جامعه باز" را را برعهده دارد، در داووس دولت دونالد ترامپ را «خطری برای همه جهان» توصیف کرد.

به گزارش بلومبرگ، جورج سوروس با انتقاد از مواضع ترامپ در قبال کره شمالی از خطر احتمال جنگ هسته‌ای آمریکا علیه این کشور سخن گفت.

او گفت: «من دولت ترامپ را خطری برای جهان می‌دانم البته آن(دولت ترامپ) را یک پدیده موقتی که در سال 2020 و شاید هم زودتر ناپدید خواهد شد».

این میلیاردر آمریکایی ادامه داد: «من رئیس‌جمهور ترامپ را به خاطر انگیزه بخشی به حامیان کلیدی خودش تحسین می‌کنم اما او در مقابل ایجاد هر یک حامی برای خودش، تعداد زیادی مخالف درست کرده است. به همین دلیل من انتظار یک پیروزی بزرگ حزب دموکرات را در سال 2018 دارم».

اشاره سوروس به انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا است که ششم نوامبر 2018(15 آبان 1397) برگزار خواهد شد.

در این روز قرار است برای همه 435 کرسی مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین 33 کرسی از مجموع 100 کرسی سنای آمریکا رای گیری شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
    8 3
    ترامب لکه ننگ تاریخی در امریکا خواهد بود
  • قریشی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
    10 1
    مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
    8 1
    همه دنیا باید بداند که جهان را مافیاها اداره می کنند.هر کس عضو حلقه بسته قدرت نباشد باید حذف شود حتی اگر ترامپ باشد.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
    11 1
    این آدم همونیه که تو چندین کشور انقلاب رنگی راه انداخت و دولت های مشکل دار با امریکا رو سرنگون کرد (فیلیپین، گرجستان، اوکراین، قرقیزستان و...) و میخواست سال 88 تو ایران هم این کارو بکنه که نتونست و ایشالا به همین زودیا میره زیر خاک و به گور میبره آرزوش رو. چقدر این صهیونیست ها به دنیا و مردم دنیا ظلم کردن... ایشالا روز ذلیل شدن همه تون رو میبینیم...
  • محمد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
    4 1
    این که مرده بود!!! کفتار زنده شده؟
  • منجی زاده IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    با سلام مشرق عزیز به این گلوبالیست صهیونیست فراماسونر حرامی و حرامخوار بگید به کوری چشم تو و نوکرانت که دمکرات ها هستند ارزوی شکست ترامپ را بگور میبرند جرج سوروس تو عامل فساد و نکبت تو دنیا هستی و تنها مردی که برای نابودی تو و سیستم شیطانیت قیام کرده همین ترامپ هستش که هر روز رسانه های زنجیره ایت سعی در تخریبش دارند ولی کور خوندی ممنون میشم انتشار بدید پیامو ملت اگاه بشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس