سلاح در آمریکا - نمایه

پلیس آمریکا فیلمی از تعقیب و گریز و شلیک به سمت یک شهروند ایرانی-آمریکایی که چند ماه پیش به ضرب گلوله پلیس کشته شد، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، پلیس آمریکا فیلمی از تعقیب و گریز و شلیک به سمت یک شهروند ایرانی-آمریکایی که چند ماه پیش به ضرب گلوله پلیس کشته شد، منتشر کرد.

رسانه‌های آمریکایی ماه نوامبر سال میلادی گذشته اعلام کردند پلیس این کشور به سمت یک شهروند ایرانی-آمریکایی به نام «بیژن قیصر» که غیرمسلح بوده شلیک کرده و وی را به قتل رسانده است. 

«بیژن قیصر» فارغ التحصیل دانشگاه ویرجینیا و اصالتا ایرانی بوده و به عنوان حسابدار در شرکت پدرش کار می‌کرده است.

گزارش رسانه‌های آمریکا حاکی است «بیژن قیصر» بعد از عملیات تعقیب و گریز، در شهرستان «فرفکس» در ایالت «ویرجینیا» به‌ضرب گلوله پلیس زخمی شد و 10 روز بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت. خانواده آقای قیصر گفته‌اند او غیرمسلح بوده است. 

پلیس آمریکا مدعی است که هنگام حادثه خودروی وی به دلیل دخیل بودن در یک سانحه رانندگی توسط پلیس آمریکا مورد تعقیب قرار گرفته و به دلیل عدم توقف هدف شلیک پلیس قرار گرفته است. 

پلیس آمریکا مدعی است که وی در یک تصادف رانندگی دخیل بوده و از صحنه گریخته است. با این حال پلیس آمریکا جزئیات تصادف و نام افسری که شلیک کرده است را اعلام نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 12
  • شاهرخ IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    پلیس حرفه ای آمریکن کارشو خوب بلده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس