کد خبر 825144
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
کشف ۲۰۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از ابتدای سال بیش از 5 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح این استان کشف شده است.

به گزارش مشرق، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرمانده انتظامی استان همدان عصر امروز اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی در سر کشی از شهرستان‌ها دیدار و ملاقات با مردم آن شهرستان است و امروز هم توفیقی شده که با مردم شهرستان رزن دیدار داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای ایجاد امنیت در همه حوزه‌ها افزود: در سطح استان  و در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش از 5 تن و 200 کیلوگرم انواع موادمخدر در 10 ماه ابتدای سال جاری کشف شده است.

وی اظهار داشت: بیش از 6 هزار نفر از توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر دستگیر و تعداد زیادی از آن‌ها تحویل اردوگاه شدند.

کامرانی‌صالح با اشاره به کشف کالای قاچاق از ابتدای سال در راستای حمایت از محصولات ایرانی گفت: ارزش ریالی کلاهای قاچاق کشف‌شده بیش از 1500 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته افزایش 25 درصد را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام بیش از 30 باند سارقان در سطح استان خبر داد و گفت: این سارقین به بیش از ده‌ها فقره سرقت‌های منزل، احشام، مغازه و سرقت های داخل خودرو اعتراف کردند و اموال به سرقت رفته شده کشف و ضبط شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس