کد خبر 782419
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به افزایش چشم‌گیر کشفیات مواد مخدر در یزد، از کشف ۲۳ تن انواع مواد مخدر در شش ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار ایرج کاکاوند در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه استان یزد در سال‌های اخیر شاهد رشد تمام شاخص‌های امنیت بوده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که مردم دارند، بحث مواد مخدر است که نیروی انتظامی هم با جدیت تمام در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن وارد عمل شده و هر سال شاهد رشد میزان کشفیات مواد مخدر در استان یزد هستیم.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال 23 تن مواد مخدر کشف شده و تعداد قابل توجهی از قاچاقچیان هم در ارتباط با این عملیات‌ها دستگیر شدند.

کاکاوند با تاکید بر اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در استان یزد نسبت به شش ماهه سال قبل 43 درصد افزایش داشته، افزود: با اجرای عملیات‌هایی که منجر به این کشفیات شد، ماموران نیروی انتظامی قاچاقچیان و باندهای بسیار حرفه‌ای مواد مخدر را در استان یزد منهدم کردند.

وی تصریح کرد: در بحث جرایم هم خوشبختانه به یک وضعیت بسیار پایداری در حال رسیدن هستیم و در تلاش هستیم که جرایم نسبت به گذشته هر روز کمتر شود تا مردم با آرامش خاطر بسیار بیشتری نسبت به قبل زندگی کنند، به ویژه اینکه الان هم شاخص‌های امنیتی در استان یزد بسیار خوب است.

فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه در گذشته تعداد کشته‌های حوادث راهنمایی و رانندگی یزد بسیار زیاد بود، گفت: در بحث حوادث رانندگی هم خوشبختانه شاهد کاهش تصادفات و تلفات بودیم و این اقدام از ارزش بسیار زیادی برخوردار است.

کاکاوند از افزایش میزان کشف و شناسایی سرقت‌ها خبر داد و تصریح کرد: در بحث بازگرداندن اموال مالباختگان هم خوشبختانه اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفت و افزایش قابل توجهی در این زمینه شاهد هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس