کد خبر 824955
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۲
تهران

رئیس کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان تهران از ٦ میلیارد و ٥٩٨ میلیون دلار صادرات غیرنفتی استان طی ٩ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ظرفیت صادرات استان تهران بیش از این رقم است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان تهران به ریاست محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و با حضور یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، علیرضا قاسمی فرزاد مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری و سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و اعضای کارگروه برگزار شد.

امامی امین در این جلسه از ٦ میلیارد و ٥٩٨ میلیون دلار صادرات غیرنفتی  استان طی ٩ ماهه سالجاری خبر داد و گفت:  ظرفیت صادرات استان تهران بیش از این رقم است و ساز و کارهای لازم در این بخش و حضور در نمایشگاه های مختلف و دعوت از بازرگانان خارجی در توسعه صادرات اثرگذار است.

وی با بیان اینکه معرفی کالای ایرانی به مصرف کننده خارجی و ورود به بازارهای جهانی از اهداف راهبردی ما است تصریح کرد: برای کاهش  قیمت تمام شده به افزایش حجم تولید نیاز است و باید تلاش کنیم سهم خود را در بخش بازارهای بین المللی به دست آوریم.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران، همسایگی ایران با ١٥ کشور را که صدها میلیون نفر جمعیت در خود جای داده اند یک فرصت دانست و گفت: ایجاد کریدور شمال و جنوب یکی از مهمترین اقدامات راهبردی دولت دوازدهم است که با تحقق آن، بخش بازرگانی در مسیر توسعه قرار می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    0 0
    آنچیز که شما می توانید بصورت تضمینی بر روی ظرفیت صادرات استان تهران حساب باز کنید, صنعت دلالی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس