کد خبر 824789
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
رونالدو

خیلی ها معتقدند که این آخرین فصل حضور فوق ستاره پرتغالی در رئال است و او به منچستریونایتد یا پی اس جی خواهد رفت.

به گزارش مشرق، رونالدو پس از بازی پایانی جام جهانی باشگاه ها تاکید کرد که علاقه او به بازنشستگی در رئال است ولی همه چیز به او بستگی ندارد. رونالدو غیر مستقیم به این اشاره داشت که خواسته هایی از رئیس رئال دارد که اگر برآورده نشوند، او تصمیم به جدایی خواهد گرفت.

کمی بعد فاش شد که رونالدو از پرز(رئیس باشگاه) درخواست کرده تا به قولی که داده بود عمل کرده و دستمزد او را به سطح مسی و نیمار برساند، خواسته ای که با پاسخ منفی روبرو شد چرا که گویا رئال فعلا بودجه لازم برای افزایش دوبرابری حقوق رونالدو را ندارد.

فوق ستاره پرتغالی که هفته ها بود در لالیگا موفق به گلزنی نمی شد، یکشنبه شب در برنابئو دو گل از 7 گل تیمش را به دپورتیوو زد و پس از زدن گل دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه زیر چشم مجبور به ترک زمین شد. او پس از گلزنی اقدام به شادی هم نکرد تا شایعات در مورد ناراحتی او بیش از پیش قوت بگیرند.

در همین راستا صبح امروز اوندا سرو گزارش جالبی منتشر کرد مبنی بر اینکه به درخواست پرز، سرخیو راموس برای دلجویی از رونالدو و روحیه دادن به او وارد عمل شده و در اولین حرکت، شب گذشته در منزل رونالدو، ضیافت شامی با حضور مارسلو، راموس و مودریچ به همراه همسران شان ترتیب داده شده بود. در این ضیافت مادر رونالدو نیز حضور داشت.

در این دورهمی دوستانه، مارسلو و راموس با رونالدو صحبت کرده و به وی از اهمیت ادامه حضور او در رئال گفتند. کاپیتان رئال به رونالدو گفته است که همچنان مهمترین بازیکن رئال است و از رئیس باشگاه گرفته تا سایر بازیکنان، همگی با جدایی او مخالف هستند و چشم به درخشش او در ادامه فصل دارند.

تاکنون سابقه نداشت که رونالدو در منزل خود میزبان ستاره های رئال باشد ولی وقتی با درخواست راموس روبرو شد، ترجیح داد اولین ضیافت شام را در منزل خودش ترتیب دهد. جلسه ای که می تواند نتایج بسیار مثبتی هم برای رونالدو و هم برای رئال داشته باشد و شائبه اختلاف او و راموس را نیز به طور کامل از بین برد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس